Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Gewicht Cabanon Malawi  (gelezen 3182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kph

  • Gast
Gewicht Cabanon Malawi
« Gepost op: februari 20, 2015, 12:13:47 pm »

Onze Malawi is besteld net zoals vele kampeerartikelen zoals campingtafel, picknicktafel, stoelen, campingkastjes etc......
Ik ben er achter gekomen dat alles bij elkaar toch wel heel veel weegt.....(ondanks dat het toch echt camping-goed is zeg maar).

We hebben de Malawi besteld met voortent, luifel, kindertent, keuken, reservewiel, vliegengaasvoorwandpaneel etcetc. Ik vraag met dus eigenlijk heel erg af wat dit alles bij elkaar zal wegen. Ik heb ergens gelezen dat je tot 700 kg mag beladen, maar dan is het wel handig om het gewicht te weten voor je er losse spullen aan toe gaat voegen......

Ik was al aan het googlen op weegbruggen oid......maar kan het niet goed vinden waar in Zuid Limburg die ergens zijn.....

Misschien heeft een Malawibezitter van hier zijn Malawi met alle tenten (excl bagage) al eens gewogen????
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Gewicht Cabanon Malawi
« Reactie #1 Gepost op: februari 20, 2015, 01:34:08 pm »

Bij ons hebben ze op de vuilstort een weegbrug en anders bij transport bedrijven informeren. Meestal weten vouwwagen/caravanboeren ook wel waar je een weegbrug kunt vinden.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Gewicht Cabanon Malawi
« Reactie #2 Gepost op: februari 20, 2015, 06:59:47 pm »

Volgens de Wit

Maximaal totaal gewicht: ± 700 kg
Laadgewicht: ± 425 kg
Ledig gewicht: ± 275 kg

Ga er maar vanuit dat bovenstaande gegevens zonder extra opties zijn zoals reserveband en zo.

Ik heb mijn bagage de 1e kaar gewogen op een normale weegschaal.
Bagage in de hand op de weegschalen staan en dan een reken sommetje.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

kph

  • Gast
Re: Gewicht Cabanon Malawi
« Reactie #3 Gepost op: februari 20, 2015, 09:41:00 pm »

Ik heb eens rondgemaild bij transportbedrijven in de regio en er is een Agribedrijf in ons dorp met een weegbrug. Daar mogen we wegen voor 3,-. Lijkt me dus prima! We gaan de vouwwagen wegen met alles wat we aan opties erbij hebben en daarna ingepakt en bezakt als we klaar zijn voor onze vakantie! Voor dat geld doen we niet moeilijk. Volgens mij is het ook nog een officiele weging met print...........

Volgende maand bij de vouwwagenworkshop bij Ridderbeks de vouwwagen voor eerst echt zelf opzetten!!! Daarna nog een paar keer proefdraaien in de achtertuin voor we naar Spanje rijden  :J
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Gewicht Cabanon Malawi
« Reactie #4 Gepost op: februari 20, 2015, 09:56:26 pm »


Ik heb eens rondgemaild bij transportbedrijven in de regio en er is een Agribedrijf in ons dorp met een weegbrug. Daar mogen we wegen voor 3,-. Lijkt me dus prima! We gaan de vouwwagen wegen met alles wat we aan opties erbij hebben en daarna ingepakt en bezakt als we klaar zijn voor onze vakantie! Voor dat geld doen we niet moeilijk. Volgens mij is het ook nog een officiele weging met print...........
prima oplossing voor 3 euries
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Gewicht Cabanon Malawi
« Reactie #5 Gepost op: februari 20, 2015, 11:48:30 pm »


Ik heb eens rondgemaild bij transportbedrijven in de regio en er is een Agribedrijf in ons dorp met een weegbrug. Daar mogen we wegen voor 3,-. Lijkt me dus prima! We gaan de vouwwagen wegen met alles wat we aan opties erbij hebben en daarna ingepakt en bezakt als we klaar zijn voor onze vakantie! Voor dat geld doen we niet moeilijk. Volgens mij is het ook nog een officiele weging met print...........

Volgende maand bij de vouwwagenworkshop bij Ridderbeks de vouwwagen voor eerst echt zelf opzetten!!! Daarna nog een paar keer proefdraaien in de achtertuin voor we naar Spanje rijden  :J
Kijk dat bedoel ik nou.
Goed geregeld!:)106]
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal