Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Malawi of imperia?  (gelezen 7619 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dickp

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 111
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi
Re: Cabanon Malawi of imperia?
« Reactie #15 Gepost op: mei 25, 2015, 05:17:40 pm »

Gefeliciteerd met de koop van jullie Malawi! Bij het kiezen van een verzekering waren voor ons de volgende dingen van belang:
- aantal jaren nieuwwaarde dekking;
- uitkering bij total loss zonder correctie van restwaarde waarbij je de restanten zelf maar moet zien te slijten;
- Geen verplichting t.a.v. periodiek onderhoud (zonder onderhoudsnota geen dekking).
Wij kwamen uit op FBTO en hebben de aanschafwaarde verhoogd met de ontvangen pakketkorting.
Succes met kiezen!

Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Cabanon Malawi of imperia?
« Reactie #16 Gepost op: mei 25, 2015, 07:18:16 pm »

Gefeliciteerd! Wij hebben onze malawi niet verzekerd, daar kan ik je dus niet mee helpen.
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Cabanon Malawi of imperia?
« Reactie #17 Gepost op: mei 25, 2015, 07:45:32 pm »

Wij bij IAK, maar ook omdat ik via mijn werk daar korting heb.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Cabanon Malawi of imperia?
« Reactie #18 Gepost op: mei 26, 2015, 10:36:09 pm »

Gefeliciteerd! Wij hebben onze malawi niet verzekerd, daar kan ik je dus niet mee helpen.

Ga je dat ook niet doen? Wij twijfelen ook nog een beetje............wat zijn jullie redenen om 'm niet te verzekeren?
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Cabanon Malawi of imperia?
« Reactie #19 Gepost op: mei 26, 2015, 10:37:12 pm »

Hey, natuurlijk gefeliciteerd met de aankoop van de Malawi!!! Goede keuze al zeg ik het zelf  :J
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Cabanon Malawi of imperia?
« Reactie #20 Gepost op: mei 26, 2015, 10:49:29 pm »

Ga je dat ook niet doen? Wij twijfelen ook nog een beetje............wat zijn jullie redenen om 'm niet te verzekeren?
Nee, wij gaan hem niet verzekeren. Stelregel is: als je het verlies kunt dragen dan moet je niet verzekeren. Mochten we de vouwwagen kwijt raken dan is dat ontzettend balen (dat is het ook als je verzekerd bent), maar dan kunnen we gewoon met onze oude tent op vakantie. Al die verzekeringen kosten erg veel geld. We hebben wel pechhulp incl vouwwagen voor de vakanties, we hebben een goed disselslot en hij staat redelijk veilig gestald. Bij stops onderweg blijven we nooit lang weg en gebruiken we ook het disselslot.
« Laatst bewerkt op: mei 26, 2015, 10:51:56 pm door Drees »
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal