Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Opbergers bevestigen in voortent van Cabanon vouwwagen mogelijk?  (gelezen 6707 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arnista

  • Gast
Re: Opbergers bevestigen in voortent van Cabanon vouwwagen mogelijk?
« Reactie #15 Gepost op: juni 03, 2015, 05:17:10 pm »

Hoi bedankt voor jullie reacties. Ik dacht al wel dat het erg lastig zou zijn... In de defa kastjes kan idd aan de zijkant ook nog vanalles ingestopt worden. We hebben met 3 kids denk ik wel genoeg op te bergen dus wel jammer dat bijvoorbeeld een schoenenzak of iets dergelijks een lastig verhaal wordt. We gaan komend weekend de vouwwagen uitproberen op een camping vlakbij de Wit dus wanneer we nog iets te kort komen hoeven we niet ver ;-). Een extra stang vind ik ook wel een goed idee. We gaan dit weekend maar eerst de vouwwagen opzetten voordat we van tevoren dingen gaan kopen die naderhand blijken niet te passen.
Gelogd

Arnista

  • Gast
Re: Opbergers bevestigen in voortent van Cabanon vouwwagen mogelijk?
« Reactie #16 Gepost op: juni 03, 2015, 05:18:50 pm »

Hoi bedankt voor jullie reacties. Ik dacht al wel dat het erg lastig zou zijn... In de defa kastjes kan idd aan de zijkant ook nog vanalles ingestopt worden. We hebben met 3 kids denk ik wel genoeg op te bergen dus wel jammer dat bijvoorbeeld een schoenenzak of iets dergelijks een lastig verhaal wordt. We gaan komend weekend de vouwwagen uitproberen op een camping vlakbij de Wit dus wanneer we nog iets te kort komen hoeven we niet ver ;-). Een extra stang vind ik ook wel een goed idee. We gaan dit weekend maar eerst de vouwwagen opzetten voordat we van tevoren dingen gaan kopen die naderhand blijken niet te passen.
Gelogd

Yvonne01

  • Gast
Re: Opbergers bevestigen in voortent van Cabanon vouwwagen mogelijk?
« Reactie #17 Gepost op: juni 04, 2015, 08:26:24 pm »

Wij hebben ook zo een verandastang om de wand boven het raam strak te trekken.bevestigen gaat prima over de stof van de boogstok heen. Hier zou iets aan kunnen hangen maar hangt dan behoorlijk in je tent van de wand af. Verder zijn er eigenlijk geen mogelijkheden iets op te hangen, spullen in slaapkabine onder bed een idee?
Gelogd

LL

  • Gast
Re: Opbergers bevestigen in voortent van Cabanon vouwwagen mogelijk?
« Reactie #18 Gepost op: juni 04, 2015, 09:01:13 pm »

Ik weet niet of jullie een disselbak hebben, maar die is bij ons op de bestemming grotendeels leeg. Hier kan je dus ook nog veel in opbergen. Tassen e.d. Van slaapzakken etc, 's avonds speelgoed, extra dekens,...........

Bakken onder het bed, als je maar 1 of geen ondertent gebruikt?

Succes!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal