Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Aandachtspunten aanschaf Holtkamper Flyer uit 1996  (gelezen 6878 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PaulPaul

  • Gast
Re: Aandachtspunten aanschaf Holtkamper Flyer uit 1996
« Reactie #15 Gepost op: april 01, 2015, 01:35:52 pm »

En dat zeulen met die keuken?
Hier zitten tenminste mooie wielen onder. Ons oudje, de Family heeft dat niet... Dat is pas zeulen!
We gaan het meemaken. Eerst maar eens wat mooier weer, want da's nog niet veel. :)
[/quote]

Ehh, dat verhaal met die keuken kennen een boel bezoekers hier al. We hadden een HK op het oog, gingen naar Emmen en kregen een mooie demo van een erg aardige meneer( ik weet nog wel wie het was :X.) Goede demonstratie en ik mocht het af en weer opzetten van de keuken ook zelf proberen. Ging best makkelijk en het rolde wel lekker. Die hele mooie Flyer gekocht. En dus: lang weekend geboekt in voorjaar op camping in Vaals.

Daar aangekomen: "effe de keuken eraf tillen"...... Dat viel tegen. Het ding zat helemaal vol met hapjes flessen rosé, melk en ander zuivel voor 3 dagen etc.Loodzwaar en die wieltjes zakten gelijk weg in het zompige grasland. Die keuken kieperde dus gewoon om, ik hield er niets aan. Wist ik gelijk dat je niet alles moet geloven, ook al denk je het te zien.
 
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal