Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Mover  (gelezen 5465 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Mover
« Reactie #15 Gepost op: mei 30, 2016, 12:21:09 pm »

Wij hebben ook een kleine verhoging tussen de straat en de oprit naar de garage en soms op de camping ook wel eens wat hoogteverschil.

Oplossing is simpel, zowel thuis als op de camping is er altijd wel hulp te vinden. Er is altijd wel een krantenbezorger, buurjochie, medekampeerder, campingburgermeester enz. enz. die niet te beroerd zijn om een handje te helpen, meestal is het dan binnen 1 minuut geregeld.

Goedkope oplossing, weegt niets en goed voor sociale interactie. Voor je het weet zit je aan het bier met de helper!
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re: Mover
« Reactie #16 Gepost op: mei 30, 2016, 12:21:46 pm »

Dat kan heel eenvoudig met de Flexkit Mover van Obelink. Je hoeft geen gaten te boren door de bodem en je hoeft geen zware batterij in te bouwen.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Mover
« Reactie #17 Gepost op: mei 30, 2016, 12:51:48 pm »

Wij hebben ook een kleine verhoging tussen de straat en de oprit naar de garage en soms op de camping ook wel eens wat hoogteverschil.

Oplossing is simpel, zowel thuis als op de camping is er altijd wel hulp te vinden. Er is altijd wel een krantenbezorger, buurjochie, medekampeerder, campingburgermeester enz. enz. die niet te beroerd zijn om een handje te helpen, meestal is het dan binnen 1 minuut geregeld.

Goedkope oplossing, weegt niets en goed voor sociale interactie. Voor je het weet zit je aan het bier met de helper!
Klopt. De laatste keer (na het voorjaarsweekeind) bood de buurman zijn hulp aan. En toen was het zo gepiept.  :)
Gelogd

Fred van Diepen

  • Gast
Re: Mover
« Reactie #18 Gepost op: augustus 24, 2016, 12:52:31 pm »

In een vorig leven met een zware Eldiss caravan 1300 kg, trok een mover hem zo uit de blubber wat onze auto, een Audi A4 diesel niet meer lukte. Zo'n stoepje is een peuleschil voor een mover!
Gelogd

Kookaburra

  • Kouwe Klappert
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 357
Re: Mover
« Reactie #19 Gepost op: augustus 24, 2016, 04:04:46 pm »

Tot nu toe lukt het me ook nog net om de Smitveld de achtertuin in te worstelen. Ik moet ook een eindje omhoog. In de Ardennen een keer zo'n apparaat voorbij zien schuiven:

http://www.caravan-campershop.nl/a-40708097/caravan-movers/caravan-trolley-ct-1500o-gratis-verzending-nederland/

Gelogd
Smitveld Ruebist Elegance 2015-2021
Kip Shelter Plus heden

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk: kampeermiddel : Jamet louisiana 2013
Re: Mover
« Reactie #20 Gepost op: augustus 24, 2016, 04:10:53 pm »

Voor die prijs?.........Voor mij in geen 1.190 jaar  ::)
Gelogd

peter123456

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 438
  • Merk: kampeermiddel : (G) roadmaster
Re: Mover
« Reactie #21 Gepost op: augustus 24, 2016, 04:28:34 pm »

de (g)roadmaster wilde bij ons ook niet al te eenvoudig verplaatsen, tot ik er achter kwam dat als ik het neuswiel optilde
het makkelijker ging.
na het smeren van het neuswiel met lagervet is het een stuk beter te doen........... :>
Gelogd
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal