Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: (Alpenkreuzer) Resultaat van stage en deelname aan het klapweekend 2018  (gelezen 4725 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast

Op Facebook kwamen we onderstaand bericht tegen in 1 van de groepen. Het stond in een groep die niet van de club is dus daarom delen we het ook hier. 


Hey lieve mensen!

Alweer drie (!) jaar geleden ben ik naar een heel gezellige vouwwagenmeeting in Zeewolde geweest met een vriendin. Ik was bezig met mijn afstudeeropdracht voor Alpenkreuzer en heb toen wat gebruikers- en marktonderzoek gedaan. Jullie hebben mij toen geweldig geholpen! 🥰

Het eindresultaat van dit afstudeerproject - een premium model vouwwagen - is deze week gelaunchd! Ik dacht: toch maar even op deze pagina delen. Wellicht spreekt het ontwerp niet iedereen aan, het is namelijk heel verschillend van de reguliere vouwwagenmodellen op de markt, maar dit was natuurlijk het idee.

Een heel erg fijn weekend toegewenst, en ik hoop dat er misschien (heel voorzichtig) dit jaar weer prachtige kampeerseizoenen mogelijk gaan zijn! 🍀🌞

Meer informatie vind je op: https://www.vouwwagenzaak.nl/nl/vouwwagens/detail/openair

(Foto van de Vouwwagenzaak Amersfoort)

« Laatst bewerkt op: april 22, 2021, 06:00:36 pm door muis »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal