Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Spannend  (gelezen 1919 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Spannend
« Gepost op: juni 05, 2022, 03:31:11 pm »

Hoi iedereen

Over ongeveer een maand hopen wij onze Camp-Let op te halen. Vind het wel spannend nu. Ook omdat ik toch wat dingen lees over problemen. Aangezien ik nooit een nieuwe vouwwagen heb gekocht zijn er dingen die ik nog aan de dealer zou kunnen vragen of andere punten waar wij op moeten letten. (Behalve genieten)

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 946
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Itenea GL
Re: Spannend
« Reactie #1 Gepost op: juni 05, 2022, 03:38:13 pm »

Maak je niet druk. Er zijn nog nooit problemen langsgekomen die niet opgelost kunnen worden. Camp-let maakt hele mooie solide vouwwagens die decennia meegaan.
En over de lekkage met de boog luifel, heb je daar straks last van meld het bij de dealer en ze zullen vast met een oplossing komen. In het begin kan het zijn dat de maden moeten zetten en dat het dus binnen een beetje lekt bij de eerste regenbui. Schrik daar niet van, dat is vrij normaal.

Maar geniet er vooral van, en mocht er wat zijn noteer het en laat je humeur en vakantie er niet door verpesten. Heel veel plezier er mee.
Gelogd

Camplet-WTB

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 141
  • Merk: kampeermiddel : Camp-let
  • Camp-Let Passion
Re: Spannend
« Reactie #2 Gepost op: juni 05, 2022, 04:06:24 pm »

Heel veel plezier alvast. Ik heb vandaag eerder gereageerd op een topic over de living luifel maar laat je er niet door uit het veld slaan. Het is echt genieten in de camp-let. De vele voordelen wegen ruimschoots op tegen een paar verbeterpunten.
Gelogd

WimJudith

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5
  • Merk: kampeermiddel : Camp-let dream 2020
Re: Spannend
« Reactie #3 Gepost op: juni 05, 2022, 05:10:29 pm »

Helemaal mee eens.Wij genieten nu ondanks regen van deze fijne vouwwagen. Jullie ook veel plezier!
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.030
  • Merk: kampeermiddel : Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Spannend
« Reactie #4 Gepost op: juni 05, 2022, 08:17:42 pm »

Ons beestje is nu 22 jaar oud, zijn er nu zelf 9 jaar en zo'n 50 weken mee weg geweest, in heel Europa, 15 landen. Weer een wind, hitte, kou, storm, stortregen. Keer opnieuw moeten impregneren en vorig jaar knapte de ene na de andere lus, dus daar heb ik zelf nieuwe aan gemaakt. Als de huidige Camplets nog in de buurt komen van het spul dat ze destijds maakten, dan ga je er nog héél lang lol van hebben...
Gelogd

SvD

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 13
  • Merk: kampeermiddel : Camp-Let Passion
Re: Spannend
« Reactie #5 Gepost op: juni 05, 2022, 10:30:02 pm »

Wij hebben vorige zomer onze Camp-let gekocht. Wij kwamen van een tent en vonden het ook best spannend. Je leest goede en slechte ervaringen en dat maakte ons wat onzeker of we wel goed hadden gedaan aan de aanschaf van een vouwwagen. Maar wat zijn we er blij mee. Heerlijke vouwwagen. Alvast veel plezier ermee.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.395
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re: Spannend
« Reactie #6 Gepost op: juni 06, 2022, 12:31:33 pm »

Bij elk merk kan wel eens iets fout gaan.
De beroemde maandag model. ;)
Je hoort het eerder in de media dat iets fout gaat dan dat het goed gaat.
Camplet staat niet bekend als een slechte vouwwagen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Camplet-WTB

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 141
  • Merk: kampeermiddel : Camp-let
  • Camp-Let Passion
Re: Spannend
« Reactie #7 Gepost op: juni 07, 2022, 07:40:05 pm »

Was vandaag toevallig bij twee vouwwagenzaken en heb kunnen zien dat in het huidige modeljaar van de North standaard een flapje hebben over de rits heen. Probleem dus opgelost.
Wij kunnen (als service) zo’n flapje kosteloos laten aanbrengen. Weet niet of elke leverancier het op deze manier oplost maar het is dus goed te verhelpen. Dikke pluim voor Camplet (en in dit geval de VWZ in Amersfoort).
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Spannend
« Reactie #8 Gepost op: juni 07, 2022, 08:40:35 pm »

Dat is weer netjes opgelost, ik ga er vanuit dat Jan van Noordbergum het ook zo oplost :J

Martijnmarleen,  heb je Jan al gebeld?
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Spannend
« Reactie #9 Gepost op: juni 07, 2022, 08:41:47 pm »

Was vandaag toevallig bij twee vouwwagenzaken en heb kunnen zien dat in het huidige modeljaar van de North standaard een flapje hebben over de rits heen. Probleem dus opgelost.
Wij kunnen (als service) zo’n flapje kosteloos laten aanbrengen. Weet niet of elke leverancier het op deze manier oplost maar het is dus goed te verhelpen. Dikke pluim voor Camplet (en in dit geval de VWZ in Amersfoort).
Netjes dan is dat dus opgelost.


Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Spannend
« Reactie #10 Gepost op: juni 07, 2022, 08:42:22 pm »

Dat is weer netjes opgelost, ik ga er vanuit dat Jan van Noordbergum het ook zo oplost :J

Martijnmarleen,  heb je Jan al gebeld?
Nog niet wij hebben met Jan afgesproken om eind deze maand contact met elkaar te hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelogd

muis

  • Gast
Re: Spannend
« Reactie #11 Gepost op: juni 07, 2022, 08:45:01 pm »

Oh dan komt het helemaal goed,  zij hebben net als de Vouwwagenzaak service hoog in t vaandel  :J :J
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Spannend
« Reactie #12 Gepost op: juni 07, 2022, 08:49:28 pm »

Oh dan komt het helemaal goed,  zij hebben net als de Vouwwagenzaak service hoog in t vaandel  :J :J
Klopt. Tot nu toe erg positief verrast. Jan denkt goed mee en komt zijn afspraken na.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal