Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Iemand ervaring met camping palamos of camping cala llevado, Costa Brava Spanje?  (gelezen 7316 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bri

  • Gast

Wat ik zoek voor volgend jaar is een camping onder pijnbomen met dus veel schaduw, maar toch max 500 meter stappen naar een strandje.  Duidelijke kinderanimatie door bijvoorbeeld 1x per week een mini disco, spelletjes etc.

Internationaal publiek maar zeker GEEN lawaai van feestende jongeren.  Dus geen animatie voor pubers, enkel de kleinere kids.

Ik ben een moeilijk mens  :>
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Iemand ervaring met camping palamos of camping cala llevado, Costa Brava Spanje?
« Reactie #1 Gepost op: juli 18, 2014, 05:24:16 pm »

Ik lees mee..........want ik zoek dit dus ook......
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: Iemand ervaring met camping palamos of camping cala llevado, Costa Brava Spanje?
« Reactie #2 Gepost op: juli 18, 2014, 09:03:38 pm »

Dan zal ik al meegeven dat ik terugben van de costa brava en van Camping neus.  Ik ben heel tevreden van camping neus, enige minpunt is dat het nogal ver stappen is naar het strand.  mensen met hele kleine kindjes nemen steeds de auto.  Schitterend sanitair, lekker eten, en vooral heel duidelijke kinder animatie zonder te overdrijven.  Mijn jongens misten hun gebruikelijke glijbanen niet!

Om 2 uur snachts heb ik de pubers horen terugkomen van de disco en onmiddelijk hoorde ik hen zeggen van ssst, ssst,..... uitstekend dus.

Te ver naar het strand voor ons, want ik neem mijn hond mee en ik zoek dan graag een kreekje op waar hij meekan, desnoods vanop de rotsen... anders kan ik zelf amper de zee in.

Camping palamos en cala llevado spreken mij thans aan.  Maar de afstand tot de zee is altijd heel onduidelijk, en situatie rond pubers ook.  Met mijn twee jongens heb ik echt nood aan mijn nachtrust!
Gelogd

DannyST

  • Gast
Re: Iemand ervaring met camping palamos of camping cala llevado, Costa Brava Spanje?
« Reactie #3 Gepost op: juli 19, 2014, 11:44:04 am »

Afstand tot zee moet met Google Maps toch wel uit te vogelen zijn?
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Iemand ervaring met camping palamos of camping cala llevado, Costa Brava Spanje?
« Reactie #4 Gepost op: november 29, 2015, 08:52:17 am »

Cala levado ligt direct aan het kiezelstrand, het is wel een terassencamping
Je zit binnen je 500mtr aan het strand, het kost je helaas wel een dikke 150 treden naar beneden en boven , ons toiletgebouw lag op 65 treden van ons af

Dit vonden wij een groot nadeel met kleine kinderen , verder een prima uitzicht en bebossing

Tossa is ook een prachtig oud stadje!

Maar voor ons dus geen terassencamping meer....
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal