Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Afmetingen bagage ruimte onder de bed van nieuw Combi Camp Country  (gelezen 3429 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nieuwoudt

  • Gast
Afmetingen bagage ruimte onder de bed van nieuw Combi Camp Country
« Gepost op: september 18, 2017, 09:04:08 am »

Ik ga mijn nieuw CCC in bezit nemen in de voorjaar van 2018: dus veel spanningen en afwachtingen, of dan verwachtingen als eerste ccc eigenaren! Welke maten kan kratten zijn om onder de bed te passen?
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2018, 10:48:30 pm door KenJo »
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Afmetingen bagatie ruimte onder de bed van nieuw Combi Camp Country
« Reactie #1 Gepost op: september 18, 2017, 09:40:03 am »

http://www.kampeerblog.com/2016/11/combi-camp-country-2016.html
Je moet er wel rekening mee houden dat je niet alles vol kan zetten met kratjes zoals op de foto is weergegeven, de voortent zal er ook nog in moeten.
Afmeting Curverbox H24xB43xD35cm, zo kun je een beetje inschatten wat de ruimte is (bed zou 160x215cm zijn, dus binnen het frame ca. 150x205cm, hoeken zijn nog afgerond).


(let op: bij openen afbeelding op de site komt een melding om toe te staan dat er push-berichten gestuurd worden, dus even 'nee' klikken)
« Laatst bewerkt op: september 18, 2017, 09:48:24 am door C5CCV »
Gelogd

rudirijk

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Afmetingen bagatie ruimte onder de bed van nieuw Combi Camp Country
« Reactie #2 Gepost op: september 18, 2017, 10:13:08 am »

Hierbij een ontwerpje van de inhoud van de wagenbak van de 2017 Country.

(mag helaas geen visiobestanden uploaden, dus hierbij een linkje naar het bestand:
https://drive.google.com/file/d/0By1Vhr7utvzTVWFmTTBYZDdIZHc/view?usp=sharing

Het visio-bestand is in verhouding. Dus 1 cm in het echt is 1 mm op de tekening. Hierdoor kan je makkelijk schuiven in de tekening.

Afmetingen van de wagenbak zijn 152,5 x 203. Dit is zonder rekening te houden met de steunpunten van het lattenbodemframe. (De grijze vierkantjes in de tekening).

Hoogte van de wielkassen is 24,5. Daar rust het frame op, waar de lattenbodems inzitten.  Theoretisch kan je nog iets hoger onder de lattenbodems. Maar dit beperkt de 'schuifruimte' omdat het frame van de lattenbodems langs de randen zit EN  in het midden (in de lengterichting) ook een stuk van het frame loopt.

Ik heb in mijn tekening lagere kratten aangehouden tussen de wielkassen omdat hier het droogrek op komt te liggen.
Gelogd

nieuwoudt

  • Gast
Re: Afmetingen bagatie ruimte onder de bed van nieuw Combi Camp Country
« Reactie #3 Gepost op: september 18, 2017, 12:43:40 pm »

Fantastisch. Bedankt
Gelogd

Iris

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 106
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2018
Re: Afmetingen bagatie ruimte onder de bed van nieuw Combi Camp Country
« Reactie #4 Gepost op: januari 06, 2018, 09:15:40 am »

Hierbij een ontwerpje van de inhoud van de wagenbak van de 2017 Country.

(mag helaas geen visiobestanden uploaden, dus hierbij een linkje naar het bestand:
https://drive.google.com/file/d/0By1Vhr7utvzTVWFmTTBYZDdIZHc/view?usp=sharing

Het visio-bestand is in verhouding. Dus 1 cm in het echt is 1 mm op de tekening. Hierdoor kan je makkelijk schuiven in de tekening.

Afmetingen van de wagenbak zijn 152,5 x 203. Dit is zonder rekening te houden met de steunpunten van het lattenbodemframe. (De grijze vierkantjes in de tekening).

Hoogte van de wielkassen is 24,5. Daar rust het frame op, waar de lattenbodems inzitten.  Theoretisch kan je nog iets hoger onder de lattenbodems. Maar dit beperkt de 'schuifruimte' omdat het frame van de lattenbodems langs de randen zit EN  in het midden (in de lengterichting) ook een stuk van het frame loopt.

Ik heb in mijn tekening lagere kratten aangehouden tussen de wielkassen omdat hier het droogrek op komt te liggen.

Dank je wel om dit ontwerp te delen!
Wj gaan dit jaar voor het eerst met onze nieuwe CCC, en dit ontwerp is een goed vertrekpunt om onze eigen indeling te maken.
Gelogd

klapper61

  • Gast
Re: Afmetingen bagatie ruimte onder de bed van nieuw Combi Camp Country
« Reactie #5 Gepost op: mei 02, 2018, 03:01:30 pm »

Heel duidelijke tekening. Super bedankt.
Gelogd

Leonvvoo

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S
Re: Afmetingen bagage ruimte onder de bed van nieuw Combi Camp Country
« Reactie #6 Gepost op: augustus 23, 2020, 03:39:04 pm »

Ik heb de laadruimte van onze CCC 2015 in 3D getekend  8)

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal