Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Kosten nieuwe flyer tent  (gelezen 8782 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

baan-eikelenboom

  • Gast
Re: Kosten nieuwe flyer tent
« Reactie #15 Gepost op: augustus 04, 2013, 01:14:16 pm »

Hoi,

Wij zijn met dezelfde zoektocht bezig geweest. We kwamen terug van vakantie met een lelijke scheur van 10 cm in onze oude Walker tent.
We hebben even gekeken wat een hele nieuwe wagentent kost bij Ten Hoope. Dat is toch al gauw 2000,- euro.
Ik weet natuurlijk niet hoe oud jullie klapper is en wat de waarde er van is, maar voor ons is dat gewoon geen optie. Daar is de wagen zelf (1989), hoewel tip top in orde gewoon te oud voor.
Omdat we toch nog een paar jaar vooruit willen met onze fijne klapper zijn we naar BOKO in Wierden gereden. Ter plekke is de tent er van af gehaald en binnen een half uur was de scheur keurig aan twee zijden gerepareerd voor maar 25,- euro. Niet duur toch? :J
Deze mensen hebben geen website, maar je zou allicht even kunnen bellen. Ik dacht dat mijn ouders er jaren geleden hun wagentent hebben laten vervangen. Wie weet zijn ze een stuk goedkoper dan andere opties?
Gelogd

Hj

  • Gast
Re: Kosten nieuwe flyer tent
« Reactie #16 Gepost op: augustus 06, 2013, 09:21:56 pm »

Vandaag in Bunnik wezen kijken....zaken gaan goed volgens mij want het was echt druk.
Leuk geholpen door iemand van de werkplaats, voor een mooie prijs klemmen en elastieken meegekregen voor de ondertent....super service want het was maar een klein bedrag en de elastieken mochten zelfs gratis mee.
Leuke ideeën opgedaan betreft de keuken met gasveren in de klep, dat is ook makkelijk voor onze keuken! Gaan we zelf maken dus.
Ook het wagenschort met de vakjes is superhandig! Na het horen van de prijs toch maar een foto gemaakt en naar atomatent gemaild voor een offerte.
Overigens konden zij de tent repareren voor nog geen 200 euro, dit gaan we zeker doen!
Aan de zijkant van onze tent is een beschadiging gemaakt en is gemaakt maar wrs kan atomatent 2 nieuwe stukken erin zetten zodat het weer 1 mooi nieuw geheel wordt.

En voor nu sparen......want ik ben verliefd op een nieuwe flyer  :>
Gelogd

Alexander O

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 170
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer Expedition
Re: Kosten nieuwe flyer tent
« Reactie #17 Gepost op: augustus 06, 2013, 09:55:44 pm »

Een nieuw Flyer, dat is wel erg mooi. Helaas vergt dat wel flink wat spaargeld  ::)

In ieder geval kan de oude weer netjes worden gemaakt  :J
Gelogd
Uit een oneindig kleine punt ontstond het heelal met een hele grote KLAP!

Hj

  • Gast
Re: Kosten nieuwe flyer tent
« Reactie #18 Gepost op: augustus 06, 2013, 10:05:15 pm »

Dromen moet je altijd houden he, en ik wacht nog steeds op Goeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond Gaston :)
Eerst de "oude" wagen maar eens verbeteren, kan hij weer even mee.
Daar zijn we ook nog steeds heel blij mee!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Kosten nieuwe flyer tent
« Reactie #19 Gepost op: augustus 06, 2013, 10:28:33 pm »

Zo je bent weer heel wat wijzer geworden! En dromen is toch leuk :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal