Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Sunrise luifel cocoon S  (gelezen 1816 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christal

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 54
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte xl
Sunrise luifel cocoon S
« Gepost op: augustus 13, 2013, 08:45:12 pm »

Hallo,

wie weer of de Sunrise luifel standaard bij de Cocoon S hoort?
ik lees iets over een Sunrise pack??
Heb er verder bij HK niets over gehoord?
Thanks Christa
Gelogd

DrogeR

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 66
  • Merk Vouwwagen: Cocoon S Adventure
Re: Sunrise luifel cocoon S
« Reactie #1 Gepost op: augustus 13, 2013, 09:00:24 pm »

Pin me niet vast op de jaartallen, maar vanaf 2007 was de sunriseluifel als optie in het sunrisepack beschikbaar. Voor of in 2007 is de diepte van het standaardgedeelte van de luifel nog vergroot van 1,60 m naar 1,80 m.  Vanaf 2009/2010 zit de sunriseluifel er standaard op.
Ergens in de periode voor deze wijziging is ook de afwasbare rechterzijflap van de luifel vervangen door een katoenen versie (net als aan de linker zijde in twee delen (groen / creme).
Voor of in 2007 is de diepte van het standaardgedeelte van de luifel nog vergroot van 1,60 m naar 1,80 m.

In principe bij alle huidige modellen dus een sunriseluifel, maar bij het 'nieuwste' model, de limited 2014 versie, kunnen nog tenten met (korte) luifel en zonder sunriseluifel geleverd worden aangezien dit magazijnmodellen betreft.

Gelogd

Runningr

  • Gast
Re: Sunrise luifel cocoon S
« Reactie #2 Gepost op: augustus 13, 2013, 09:02:49 pm »

Volgens mij is dat het luifel waarvan me de punt (bij de middelste stang) of naar boven, of naar onder kunt afspannen (naar beneden heeft voordeel/nadeel dat het de warmte wat beter vasthoud). Span je hem naar boven af, dan kan de zon wat sneller onder het luifel schijnen.

Bij ons (besteld in 2011) was dat standaard.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal