Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Welk merk klapkar.  (gelezen 289094 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Paulus

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #120 Gepost op: juli 22, 2009, 12:43:01 pm »

Cabanon Stratos +1  :K
Gelogd

Esma

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #121 Gepost op: augustus 13, 2009, 08:51:51 pm »

We hebben vorig jaar een (vierde of vijfde hanssie) Alpen Kreuzer gekocht en dat beviel matig.

In het verleden had mijn man al een travel-sleeper, die is helaas niet goed watervrij weggeplaatst. Die vonden we in het gebruik veel prettiger.
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #122 Gepost op: augustus 15, 2009, 01:14:10 am »

Jamet Canyon uit 1989, gaat volgende week vrijdag voor de 8e keer in zijn vouwwagenleventje mee op vakantie :#
Gelogd

blok

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #123 Gepost op: augustus 15, 2009, 07:41:12 am »

Het blijft een trigano.

Alleen hebben we de odyssee safari gewisselt voor een chantilly
Gelogd

ArjanR

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #124 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:43:53 pm »

We hebben vorig jaar een (vierde of vijfde hanssie) Alpen Kreuzer gekocht en dat beviel matig.

In het verleden had mijn man al een travel-sleeper, die is helaas niet goed watervrij weggeplaatst. Die vonden we in het gebruik veel prettiger.



Even een foto bij het bericht van Esther geplaatst.
Gelogd

TheoT

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #125 Gepost op: augustus 16, 2009, 02:45:29 pm »

Wij hebben een Roadmaster Family S  :K
Gelogd

Ener

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #126 Gepost op: augustus 29, 2009, 08:46:20 pm »

Gisteren een nieuwe Jametic Classic@4 gekocht.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.174
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #127 Gepost op: augustus 29, 2009, 09:17:06 pm »

Gisteren een nieuwe Jametic Classic@4 gekocht.
:W :W
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Nynke

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #128 Gepost op: september 01, 2009, 11:23:04 am »

Alpen kreuzer Parade!
Gelogd

gazzpacho

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #129 Gepost op: september 01, 2009, 04:47:55 pm »

Trigano Odyssee Safari (voorheen een Vendome maar die was te groot en te bewerkelijk)
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #130 Gepost op: september 04, 2009, 11:35:29 pm »

Ik heb voor de nieuwe gestemd die deze maand geleverd gaat worden: Zambezi River Lodge.
Op dit moment hebben we nog een Gerjak-Tago Settler.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #131 Gepost op: september 04, 2009, 11:56:14 pm »

Wauw, daar zien we graag foto's van  :# Gefeliciteerd met jullie aankoop, wel een heel ander type vouwwagen.
« Laatst bewerkt op: september 15, 2009, 11:52:25 pm door muis »
Gelogd

walter

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #132 Gepost op: september 05, 2009, 10:22:53 pm »

op aanraden van mijn schoonouders hebben wij gekozen voor een jamet, aangezien zij de meeste kampeerervaring hebben in onze omgeving
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #133 Gepost op: september 06, 2009, 03:00:28 pm »

ik weet dat het gevaarlijk is hier met zoveel Jamet eigenaren, maar ik wil toch wel even vertellen waarom wij voor onze huidige vouwwagen, de Tago Settler hebben  gekozen en niet voor een Jamet Jametic.
Voor de prijs hoef je het niet te laten, dat verschil is zo klein dat het geen issue is.

Wat mij persoonlijk bij Jamet verschrikkelijk tegen viel was de afwerking. De afwerking vond ik gewoon erg slecht (alle showroom modellen last van losse draadje en slechte naden die af en toe scheef genaaid waren en dergelijke). Als ze in de showroom al zo staan dan koop je dat niet makkelijk. Het leek een beetje op de bekende Franse slag.

Daarbij kwam ook dat de verkoper bij Obelink wel heel graag van z'n Jamet's afwilde en de Tago begon af te kraken.  Verkopers die andere merken gaan afkraken hebben vaak niet genoeg argumenten om je voor het "eigen" merk te winnen. Hetzelfde zie je bij Holtkamper die komen altijd met argumenten zonder grondslag aan om bijvoorbeeld Zambezi's en andere wagens in hetzelfde prijssegment af te kraken.

Dit was overigens eind 2005 begin 2006. De oudere Jamet's waren volgens mij beter afgewerkt al hadden de hele oude zonder V-dissel allemaal een kromme dissel na 1 vakantie :) Overigens geen probleem want het leek er op dat het zich gewoon even moest zetten waarna het verder altijd goed bleef.

Achteraf werd ook wel duidelijk waarom de verkoper Jamet wilde pushen... Bij Jamet was het op dat moment zo dat ze eind van het jaar de gehele voorraad voor het volgende jaar moesten bestellen dus ze willen erg graag van de overgebleven voorraad af... Bij Tago was het op dat moment zo dat de wagen geassembleerd werd als deze verkocht was.
Gelogd

waiter

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #134 Gepost op: september 06, 2009, 03:15:51 pm »

Altijd Alpen Kreuzer gehad en dit blijft voor mij de wagen boven de wagens. Ik heb nog nooit wat beters gehad.

Daarna nog een Walker gehad was niet helemaal mijn ding, vreemde indeling maar wel een loeisterk doek.

Nu een Jamet, en ik moet beamen dat wat hierboven staat redelijk klopt, ik verwacht met deze wagen meer werk op langere termijn dan ik met mijn oudere wagens had. En vrees ook dat deze Jamet maar een jaar of 2 bij mij blijft en dan eruit gaat.

Ik zal dan weer op zoek gaan voor een Alpen Kreuzer of als Tago het voor elkaar krijgt een beetje leuk model tent te leveren met een goede bak eronder dan word het wellicht een Tago.

Maar nog groter is de kans dat ik zelf een tent laat maken in een alpen kreuzer bak. IK heb net eens de prijslijsten zitten bekijken en die vielen me volledig mee en je kan je eigen idee er goed in kwijt.

1 ding blijft wel altijd ... de klapkar.
Gelogd
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal