Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Zijn er mensen die hun vouwwagen hebben laten aanpassen door Atomatent?  (gelezen 1739 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PeetjePanama

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 19
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Nano
  • Your feet will take you where your heart is

   Hallo allemaal,

Zijn er mensen op het forum die hun vouwwagen hebben aan laten passen door Atomatent?

Groetjes Peter
« Laatst bewerkt op: mei 13, 2017, 11:46:01 am door Klavertjes »
Gelogd

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Zijn er mensen op het forum die hun vouwwagen hebben laten aanpassen door Atomat
« Reactie #1 Gepost op: mei 12, 2017, 09:31:26 am »

Die zijn er, volgens mij sowieso van Holtkamper. We zijn er indertijd met onze Flyer geweest, die zou toen aangepast gaan worden. Uiteindelijk besloten het niet te doen omdat we een andere kochten. Maar toen stonden er verschillende vouwwagens die aangepast werden. Wij zijn goed ontvangen en kregen veel uitleg, dat was sowieso prima.
Voor onze Malawi twijfelen we nu over aanpassen doek tussen achtertent en wagentent, maar we hebben al gezien dat de Wit dat ook kan. Voor ons zijn Schijndel en Uden even ver rijden, dus we kijken dan wel even welke het wordt.
Gelogd

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.566
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: Zijn er mensen op het forum die hun vouwwagen hebben laten aanpassen door Atomat
« Reactie #2 Gepost op: mei 12, 2017, 12:33:29 pm »

Wij hebben indertijd 2 zijwanden laten maken voor de luifel van onze vorige vouwwagen. We waren zeer tevreden. Ze denken echt met je mee!
De resultaten waren netjes en werden opgestuurd naar ons huis!
Gelogd

CJ-Petra

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 369
  • Merk Vouwwagen: Polynorm met Gordigear Taiga
Re: Zijn er mensen op het forum die hun vouwwagen hebben laten aanpassen door Atomat
« Reactie #3 Gepost op: mei 12, 2017, 04:02:30 pm »

Ja, wij hebben afgelopen winter een luifel aan onze Gordigear laten maken. We zijn er blij mee.
Gelogd

mpostma

  • Gast
Re: Zijn er mensen op het forum die hun vouwwagen hebben laten aanpassen door Atomat
« Reactie #4 Gepost op: mei 13, 2017, 10:09:44 am »

Zelf nog geen ervaring me gehad, maar wel zoveel goede reacties hier in dit forum gelezen dat ik vrienden er op geattendeerd had. Hun ervaring was zeer positief, met name over het meedenken en de kwaliteit van het resultaat. Mocht ik zelf een aanpassing nodig hebben, dan ga ik ze zeker benaderen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal