Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   Omlaag

Auteur Topic: opus camper klapper  (gelezen 76930 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ralf

  • Gast
Re: opus camper klapper
« Reactie #135 Gepost op: april 08, 2015, 08:13:58 pm »

waarschijnlijk zullen jullie het nog allemaal niet weten ,maar mijn bedrijf annex showroom,werkplaats is 27 feb failliet verklaart . Dit was in 3 weken tijd gebeurt en hadden we niet verwacht .het was een persoonlijke vendetta van een zaken partner . We zijn tenslotte niet bezig om beurzen te draaien en bezig zijn met de toekomst om dan te stoppen .

Hierdoor ben ik genoodzaakt geweest om de opus op te geven ondanks mijn geloof hierin .
Ik inmiddels wel weer werk maar daar is helaas geen mogelijkheid om de opus te plaatsen .Ook ik moet inkomsten hebben
Nu werkte ik de laatste tijd al veel samen met Wegman uit Vianen .Waar de opus inmiddels al uitgestald staat .
Ik heb vandaag met hem doorgenomen dat hij op het forum komt kijken en ook gevraagd of hij indien mogelijk een demo kan verzorgen op het weekend .
ik zal het met hem hier verder nog over hebben .

gr ralf
Gelogd

muis

  • Gast
Re: opus camper klapper
« Reactie #136 Gepost op: april 08, 2015, 09:16:50 pm »

Ralf, ik ben bezig met een demo, ik heb je een pb gestuurd.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.747
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: opus camper klapper
« Reactie #137 Gepost op: april 08, 2015, 10:12:28 pm »

waarschijnlijk zullen jullie het nog allemaal niet weten ,maar mijn bedrijf annex showroom,werkplaats is 27 feb failliet verklaart . Dit was in 3 weken tijd gebeurt en hadden we niet verwacht .het was een persoonlijke vendetta van een zaken partner . We zijn tenslotte niet bezig om beurzen te draaien en bezig zijn met de toekomst om dan te stoppen .

Hierdoor ben ik genoodzaakt geweest om de opus op te geven ondanks mijn geloof hierin .
Ik inmiddels wel weer werk maar daar is helaas geen mogelijkheid om de opus te plaatsen .Ook ik moet inkomsten hebben
Nu werkte ik de laatste tijd al veel samen met Wegman uit Vianen .Waar de opus inmiddels al uitgestald staat .
Ik heb vandaag met hem doorgenomen dat hij op het forum komt kijken en ook gevraagd of hij indien mogelijk een demo kan verzorgen op het weekend .
ik zal het met hem hier verder nog over hebben .

gr ralf

Vervelend Ralf, Suc6 met je nieuwe baan.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.297
  • Merk Vouwwagen: Teun TTT4
Re: opus camper klapper
« Reactie #138 Gepost op: april 09, 2015, 08:53:02 am »

waarschijnlijk zullen jullie het nog allemaal niet weten ,maar mijn bedrijf annex showroom,werkplaats is 27 feb failliet verklaart . Dit was in 3 weken tijd gebeurt en hadden we niet verwacht .het was een persoonlijke vendetta van een zaken partner . We zijn tenslotte niet bezig om beurzen te draaien en bezig zijn met de toekomst om dan te stoppen .

Hierdoor ben ik genoodzaakt geweest om de opus op te geven ondanks mijn geloof hierin .
Ik inmiddels wel weer werk maar daar is helaas geen mogelijkheid om de opus te plaatsen .Ook ik moet inkomsten hebben
Nu werkte ik de laatste tijd al veel samen met Wegman uit Vianen .Waar de opus inmiddels al uitgestald staat .
Ik heb vandaag met hem doorgenomen dat hij op het forum komt kijken en ook gevraagd of hij indien mogelijk een demo kan verzorgen op het weekend .
ik zal het met hem hier verder nog over hebben .

gr ralf
Met veel belangstelling je verrichtingen gevolgd Ralf. Waardeloos dit! Erg jammer dat het soms zo moet lopen.
Gelogd
What happens around the campfire stays around the campfire!
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal