Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Eerste ervaringen Jamet Dakota  (gelezen 11926 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rolandkoster

  • Gast
Re: Eerste ervaringen Jamet Dakota
« Reactie #15 Gepost op: september 10, 2013, 05:31:42 pm »

Heb je al een oplossing?
Ik ga binnenkort langs bij campinglife te Rotterdam want de bulten in mijn dak gaan ongetwijfeld voor schade zorgen. Met name de uiteinden van de buizen steken "in' het dak.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Eerste ervaringen Jamet Dakota
« Reactie #16 Gepost op: september 10, 2013, 08:05:53 pm »

De Wit heeft mij gevraagd de wagen bij hen neer te zetten, dan gaan ze kijken wat het probleem is en hoe ze het kunnen verhelpen. Wordt vervolgd dus.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

rolandkoster

  • Gast
Re: Eerste ervaringen Jamet Dakota
« Reactie #17 Gepost op: september 11, 2013, 02:05:37 pm »

Ben benieuwd...!
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Eerste ervaringen Jamet Dakota
« Reactie #18 Gepost op: september 14, 2013, 02:26:59 pm »

We hebben de wagen leeggehaald (gelukkig mochten de bankjes en disselbak vol blijven, want wat een spullen zeg!) en vanmorgen naar Schijndel gebracht. Ik ben erg benieuwd!
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

TallGuy212

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 400
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama 2014
  • Grab life by the coconuts!
Re: Eerste ervaringen Jamet Dakota
« Reactie #19 Gepost op: september 21, 2013, 02:37:08 pm »

Wij hebben vanochtend de Dakota ingeleverd in Heerhugowaard. De bodemplaat wordt vervangen en wordt aangepast zodat deze nu wel op het chassis gaat steunen. De lekkage gaat opgelost worden en ze gaan een oplossing verzinnen voor het bed.

We hebben het volste vetrouwen dat wij volgend jaar nog meer gaan genieten van de Dakota.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Eerste ervaringen Jamet Dakota
« Reactie #20 Gepost op: september 21, 2013, 07:40:57 pm »

We hebben het volste vetrouwen dat wij volgend jaar nog meer gaan genieten van de Dakota.

Hier net zo hoor! Het is even jammer dat ie weer naar de dealer terug moest, maar ook hier het volste vertrouwen dat het opgelost wordt.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

TallGuy212

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 400
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama 2014
  • Grab life by the coconuts!
Re: Eerste ervaringen Jamet Dakota
« Reactie #21 Gepost op: september 21, 2013, 09:46:03 pm »

Ja, vandaag stonden we in het showroom model en ik werd meteen weer vrolijk van de Dakota.

Nu meteen weer aan het zoeken naar de camping voor 2014.
Gelogd

rolandkoster

  • Gast
Re: Eerste ervaringen Jamet Dakota
« Reactie #22 Gepost op: september 23, 2013, 04:25:13 pm »

Aanrader : camping "le soleil" Argeles sur Mer 'Frankrijk
Leuk voor de kinderen . Veel vermaak, ruime plaatsen, zwembaden en strand.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Eerste ervaringen Jamet Dakota
« Reactie #23 Gepost op: oktober 09, 2013, 10:42:19 am »

Zojuist een telefoontje van De Wit gekregen dat de vouwwagen klaar is en kan worden opgehaald. Degene die belde wist niet exact wat er was aangepast, maar wel dat het doek in het atelier was aangepast, omdat dat blijkbaar niet goed om de stokkenconstructie van de wagenbak zat, waardoor we een "kuil" in het dak kregen en vouwen in de nok. Ze hebben ook de handrem meteen goed afgesteld, dus als het goed is zijn we weer helemaal op orde voor 2014.

Nu nog even kijken wanneer we hem kunnen halen, want dat kan alleen op zaterdag (voor ons; het is 3 uur rijden in totaal, dus heen en terug 1,5 uur) en komende zaterdag moet ik met de kleine man op pad. Kunnen eindelijk alle spullen weer uit de schuur (man wat gaat er toch veel in in zo'n vouwwagen!!).
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

PetraL

  • Gast
Re: Eerste ervaringen Jamet Dakota
« Reactie #24 Gepost op: oktober 09, 2013, 01:30:12 pm »

Ik ben benieuwd, want wij zaten afgelopen vrijdag ook te bedenken of daar geen mogelijkheid voor zou zijn. Is toch wel handig zo af en toe lijkt me!

Vandaag de hele dag de wagen kunnen drogen (en schoonmaken) en ook meteen de bedden fris op kunnen maken, dus die is zomerklaar voor over 7 weken.

Wij hebben inmiddels ook alles praktisch ingedeeld voor het vervoer, zodat het zo optimaal mogelijk is. Dus in de zomervakantie gaat het helemaal goedkomen hoor. Dat opzetten draaien we nu onze hand niet meer voor om en na de regen, modder en klei van afgelopen week kan het alleen maar gaan meevallen.   ;)

Betere vuurdoop kan je volgens mij niet hebben nee, geslaagd voor de VW EN voor je relatie :-)
Gelogd

Veek

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Jamet Dakota 2014
  • Als ge ni kunt klappen dan moete zwijgen😃
Re: Eerste ervaringen Jamet Dakota
« Reactie #25 Gepost op: juli 25, 2015, 10:25:43 am »

Vandaag en vanacht aangenaam veel regen mogen ontvangen. Net zoals bij cindy heb ik een kuil op die plek. Wel nog niet zo'n diepe.
Heb er momenteel een "uitschuifbare verandastang" onder geplaatst.
Ik ga eens horen of De Wit dit ook kan herstellen,ondanks ik de wagen daar niet gekocht heb. Loopt de garantie van de dealer uit of van Jamet zelf?
Ook drupt het waar de uiteinden tegen het dak duwen.
Maar daar kan ik kan ik nog mee leven. En net zoals de achterkant kan daar een stukje zeil tegen.



Gelogd

Nieuwe vouwwagenfan

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Jamet Dakota 2013
Re: Eerste ervaringen Jamet Dakota
« Reactie #26 Gepost op: maart 09, 2022, 11:58:57 pm »

Zojuist een telefoontje van De Wit gekregen dat de vouwwagen klaar is en kan worden opgehaald. Degene die belde wist niet exact wat er was aangepast, maar wel dat het doek in het atelier was aangepast, omdat dat blijkbaar niet goed om de stokkenconstructie van de wagenbak zat, waardoor we een "kuil" in het dak kregen en vouwen in de nok. Ze hebben ook de handrem meteen goed afgesteld, dus als het goed is zijn we weer helemaal op orde voor 2014.

Nu nog even kijken wanneer we hem kunnen halen, want dat kan alleen op zaterdag (voor ons; het is 3 uur rijden in totaal, dus heen en terug 1,5 uur) en komende zaterdag moet ik met de kleine man op pad. Kunnen eindelijk alle spullen weer uit de schuur (man wat gaat er toch veel in in zo'n vouwwagen!!).

Hoi! Wij overwegen de aanschaf van deze Dakota, uit 2012. Was het 'kuilprobleem' inderdaad goed opgelost?
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal