Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Inpakken vouwwagen gangpad  (gelezen 1152 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arnodoos

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 87
  • Merk Vouwwagen: jamet air
Inpakken vouwwagen gangpad
« Gepost op: maart 21, 2018, 09:36:00 am »

Hallo allemaal, hoe pakken jullie de bagage in? Wat leg je in het gangpad en wat op de vouwwagen? Op onze jamet air leggen wij de voortent met kuipzeil maar dat is wel erg zwaar en onhandig om te doen. We overwegen dan ook om het in het gangpad te gaan leggen, maar waar laten we dan de rest van de bagage. Graag uw tips en ervaringen. Grt Arno
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.347
Re: Inpakken vouwwagen gangpad
« Reactie #1 Gepost op: maart 21, 2018, 12:09:50 pm »

Hoi Arno,

Toen wij de Trigano Galleon nog hadden, dus met een gangpad, had ik de tent en de stokken in de bedbanken liggen. Met slim opvouwen paste dat prima. zo hield ik het gangpad vrij voor alle bagage. Bovenop de wagen dan nog wel de stoelen en natuurlijk werd de disselbak ook gebruikt.

Ik probeer altijd hetzwaartepunt zo laag en zo centraal mogelijk te leggen.
De keuken bleef vrijwel leeg. liever zo min mogelijk gewicht naar achteren, maar ik weet dat, dat voor heel veel mensen erg moeilijk is.



Gelogd
Adventure Awaits

AnnekeCornee

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 542
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2008
Re: Inpakken vouwwagen gangpad
« Reactie #2 Gepost op: maart 21, 2018, 12:15:37 pm »

Inderdaad zware dingen in het gangpad, liefst tussen de wielen, voor een zo centraal mogelijk zwaartepunt. Verder vooral platte of juist lange dingen in de wagenbak (stokken, opvouwbare kasten). Bovenop hebben wij de matrastopper, de klapstoelen (4x) en 2 opvouwbare bijzettafeltjes. In de disselbak divers klein spul, zoals lampen, elektra, haringen en overig gereedschap en huishoudelijk spul. In de keuken alles wat bij de keuken hoort.   
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal