Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Nee ik ga niet meer. Mijn werkgever heeft toch besloten om mijn nieuwe auto toch weer een bezine of diesel wordt. Dit ivm de afstanden die ik rij en niet overal een laadpaal is.Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
Zit je dan veel in België en Frankrijk? Met 90K aan laadpalen in Nederland is er altijd één in de buurt. Als je 125+ KW kan laden kan je overal in Nederland komen met maar kleine stops. En in Duitsland op de snelweg ook okee. Restwaarde van een diesel is nu ook lager dus vraagt om een hoger budget.
Veel in België. Maar waar ik kom staan nu nog bijna geen laadpalen. Mijn werkgever wil ons geen laad stress bezorgen denk ik. Maar zal wel iets anders zijn :)6]Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
met een accupakket van 60-80kWh wat tegenwoordig niets apart mee ris heb je een effectief rijbereik van 300-400kmdat is niet voldoende voor 1 dag?
Dan wordt het tijd voor collega’s erbij in die regio
En dat is uiteindelijk de duurzaamste oplossing, ik zie vanuit opdrachtgevers nog vaak een eis voor landelijke dekking en dat is voor MKB met een beperkt aantal vestigingen dan een uitdaging. Praktijk is dan dat de reisafstand groter gaat worden. Nu lachen ze in het buitenland nog om de afstanden die wij afleggen dus alles is relatief. Met EV denk ik dat het vooral een mindset moet worden dat je af en toe langs de kant moet om te laden en je deze tijd dan even efficient moet invullen. (je lunch, teams meeting, mobiele werkplek naast oplaadpunt)