Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Met de klapper maar de Noordkaap? Wij vertrekken over een paar dagen daar naartoe; ik had graag met onze combi gegaan, maar gezien het onvoorspelbare weer zag mijn vrouw dat niet zo zitten.
Dat is toch een plaatje voor de folder
Na een jaartje klapperloos op vakantie te gaan, mocht de Skoda Superb dit jaar weer wat harder werken met onze 'nieuwe' vouwwagen.
Onze Holtkamper cocoon aero achter de Renault Megane. Prima combinatie, hoeven in de bergen bijna niet terug te schakelen om op snelheid te blijven. Na de 1e keer tanken bleken we nog steeds gemiddeld 1:15 te hebben gereden. Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Het ‘honden’rek voor de bagage is erg herkenbaar, we hebben dezelfde
Vanaf dit jaar geen lease meer dus zelf iets uitgekozen met wat meer vermogen….Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Lekker is dat hè dat je relatief geen gedoe met co2 restricties, brandstofaftoppingen en weet ik niet wat meer te maken hebt. Ik ging ook van een onderbemeten Megane naar een fijne v60 met automaat en 150pk. Het enige wat ik mis is mijn tankpasje, maar ik kan inmiddels al heel goed pinnen met mijn ogen dicht