Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: slaapvragen Jametic 2008  (gelezen 1180 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeff1234

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: nog geen
slaapvragen Jametic 2008
« Gepost op: januari 26, 2022, 11:37:15 am »

Goedemorgen mede Jamet klappers,

Wij hebben een maand geleden een Jamet Jametic uit 2008 gekocht zag er top uit alleen direct naar de stalling gereden....
Nu willen wij ons alvast voorbereiden op het voorjaar (moeten genoeg aanschaffen en over nadenken zijn nieuw uit de verpakking kampeerders ;) maar zijn dus in alle opwinding vergeten om de matrasdikte op te meten :(

Wie kan ons hierbij helpen? wij willen dus graag 2x2 vaste slaapplaatsen ons idee is de kids op een topdekmatras te leggen met daaronder een luchtbed / slaapmat en wijzelf ook of een dikker koudschuim matras maar wat kan er maximaal qua cm's?

Op het forum al veel kunnen vinden mbt slapen maar net niet wat ik zoek. Evt tips slaapmat of luchtbed of andere opties / tips zijn ook zeker welkom hoor :D     

Zie de reacties heel graag langs komen.
Gelogd

Zitronenfalter

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Jamet
Re: slaapvragen Jametic 2008
« Reactie #1 Gepost op: juni 19, 2022, 08:48:11 pm »

Bij mijn weten hebben alle Jamets een matrasdikte van 6 cm. Bij meer dan deze dikte krijg je problemen met dichtklappen. Een elegante oplossing is self-inflating matjes onder de matras leggen maar die moeten voor het dichtklappen dan verwijdetd worden. Aan de wagenkant had ik in mijn Jametic 2005 planken gemaakt die precies in de rondzit pasten. Enkele keren heeft een vriend daar geslapen op een luchtbed. Maar ook daar zinn de genoemde matjes denkbaar, eventueel in combinatie met een matrastopper. Hope this helps.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal