Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jamet Arizona 1999 vraag luifel e.a.  (gelezen 947 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bvbekhoven

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Jamet Arizona 1999
Jamet Arizona 1999 vraag luifel e.a.
« Gepost op: juli 11, 2022, 02:37:35 pm »

Hallo lezer,

Als nieuwe 'klapper' kijk ik al een tijdje mee op dit forum, in 2021 een Arizona uit 1999 voor een mooie prijs over kunnen nemen en door dit forum ook fatsoenlijk in elkaar kunnen zetten (waarvoor dank!). Waar het een 'we kijken wel waar het schip strand' aankoop is geweest moet ik zeggen dat het een zeer nette wagen is, waterdicht, goede banden en (inmiddels) helemaal compleet. Niet slecht voor een paar honderd euro zou ik zeggen 😊.

De meeste vragen zijn dus al dankzij dit forum beantwoord (gewoon alles doorlezen, je leert een hoop). Toch 2 dingen waar ik benieuwd naar ben: Ik heb een luifel (met één zijwand) en volgens mij moeten de stokken van de luifel (met 'gat') bovenop de petstokken worden gelegd. De vraag: gaan deze onder of bovenop het luifeltje van de voortent? Eronder lijkt me lastig aangezien dit luifeltje ook een soort afdakje naar beneden heeft wat vrij strak zit. Erbovenop lijkt me dan weer zo klunzig?

Verder heb ik bij de hele wirwar van stokken (inmiddels gelukkig allemaal duidelijk) ook een paar stokken met een punt bovenop. Deze lijken niet bij het geheel te horen maar nu bedacht ik mij: zijn deze bedoeld als 'uitzet' voor de ramen? Ze staan nergens als zodanig vermeld, vandaar.

Alvast bedankt,
Groet, Bas
« Laatst bewerkt op: juli 11, 2022, 03:00:47 pm door bvbekhoven »
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Jamet Arizona 1999 vraag luifel e.a.
« Reactie #1 Gepost op: juli 11, 2022, 04:30:59 pm »

Je hebt inderdaad veel geleerd... ik denk dat het antwoord op beide vragen ja is.

Enne, dat klungelige: je hebt een wat oudere, Franse wagen.Behoeft verder geen toelichting denk ik. Voor mij een deel van de charme van de prachtige land!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

bvbekhoven

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Jamet Arizona 1999
Re: Jamet Arizona 1999 vraag luifel e.a.
« Reactie #2 Gepost op: juli 11, 2022, 04:48:19 pm »

Je hebt inderdaad veel geleerd... ik denk dat het antwoord op beide vragen ja is.

Enne, dat klungelige: je hebt een wat oudere, Franse wagen.Behoeft verder geen toelichting denk ik. Voor mij een deel van de charme van de prachtige land!
Dank voor de bevestiging in ieder geval. En ja; ik stond er totaal blank in, kreeg een vouwwagen met een heleboel stokken (ook overbodige), geen tekeningen... Dankzij dit forum allemaal in orde gekomen. Kan hem nu in mijn eentje opzetten in ca. 1,5 uur (niet afgespannen en zonder luifel) dus moet gaan lukken. Over 3 weken naar Spanje 😊...
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal