Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Fietsendrager klapbaar maken op een Jamet.  (gelezen 2826 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spanbandje

  • Gast
Fietsendrager klapbaar maken op een Jamet.
« Gepost op: mei 11, 2010, 10:31:19 pm »

Ik wil mijn fietsendrager klapbaar maken voor mijn Jamet Arizona, dus aankomen fietsendrager richting disselbak rechtopzetten om te overnachten. heeft iemand ervaring met zoiets op een jamet???

M.v.g. Marcel.
Gelogd

Hans-K

  • Gast
Re:Fietsendrager klapbaar maken op een Jamet.
« Reactie #1 Gepost op: mei 12, 2010, 01:09:23 am »

Heb zelf jarenlang een Jamet gehad. Maar het lijkt mij bijna onmogenlijk om een fietendrager voor deze vw opklapbaar te maken.
Die beugel zit aan de vw vast op 4 punten en overkapt de gehele wagen.
Het inleveren van de disselbak en daar voor in de plaats een fietendrager is een optie.
Of anders de fietsen op het dak van da auto.

Mensen die een andere oplossing vinden zie ik graag en dan als het kan met een foto
Veel succes
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Fietsendrager klapbaar maken op een Jamet.
« Reactie #2 Gepost op: mei 12, 2010, 09:17:19 am »

Ik denk dat je het beste kunt kiezen tussen fietsen mee of de disselbak mee. Als je snel wilt kun je het best je disselbak verwijderen en de fietsen op de dissel plaatsen. Heb je de disselbak beslist nodig? En anders op het dak van je auto. Je hebt trouwens ook van die dragers die je op de achterklep van je auto hangt. De fietsen hangen dan vrij hoog zodat je volgens mij de vw nog achter de auto kunt hangen aan de trekhaak. Je hebt dan wel een combi of een MPV nodig natuurlijk. IK heb vorig jaar een Zwitser gezien met 4 fietsen op die drager. Je kunt dan natuurlijk weer niet bij de achterklep van je auto.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal