Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Maten Jamet Louisiana uit 2004 (+ ondertent vraag)  (gelezen 7870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Inge

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 65
  • Nog 'n paar maandjes - trotse eigenaar Jamet Easy
Maten Jamet Louisiana uit 2004 (+ ondertent vraag)
« Gepost op: mei 21, 2010, 11:24:56 am »

Via marktplaats gaan we dit weekend kijken bij een Jamet Louisiana uit 2004.
Nu ben ik al paar avonden aan het snuffelen wat de maten (opgezet) zijn van deze vouwwagen (dus wagen, voortent en luifel), maar kan hier weinig tot niets over vinden.

Is er hier iemand die me kan helpen??

Tevens nog een vraagje: deze mensen hebben er 1 ondertentje bij, maar is er ook de mogelijkheid tot het plaatsen van een 2e ondertentje of ...? (en kan dan universeel of moet je er perse 1 van Jamet hebben... we hebben nl. 1 universele nog thuis liggen).

Alvast bedankt!
Inge
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Maten Jamet Louisiana uit 2004 (+ ondertent vraag)
« Reactie #1 Gepost op: mei 21, 2010, 11:38:41 am »

Gewoon proberen.
Staan de maten ook niet in de instructies van de oudere jamet?
Denk niet dat die veel verandert zijn.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Maten Jamet Louisiana uit 2004 (+ ondertent vraag)
« Reactie #2 Gepost op: mei 21, 2010, 11:40:29 am »

Universeel past gewoon.

Maten kun je terugvinden op de site van de importeur: het verschilt niet heel erg veel. Hooguit zijn de bedden wat smaller.

Onze komt uit 2002 (of 2001) en heeft de bedden resp. 140 en 155 breed.

Succes, vergeet niet de topics over het kopen van een 2e hands klapper te lezen.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

myron

  • Gast
Re:Maten Jamet Louisiana uit 2004 (+ ondertent vraag)
« Reactie #3 Gepost op: mei 29, 2010, 09:46:28 am »

Kan iemand mij zeggen hoe groot de voortent is van de Jamet Louisiana. Wil tenttapijt aanschaffen maar vrees dat het boekje met de juiste maten in de vouwwagen liggen. En daar kan ik nu niet direct bij  ::)
Gelogd

MichaelD

  • Gast
Re:Maten Jamet Louisiana uit 2004 (+ ondertent vraag)
« Reactie #4 Gepost op: mei 29, 2010, 12:52:35 pm »

Hallo Myron,

volgens jamet.nl is het 3 meter bij 5 meter. Op de .pdf op de Jamet site (folderaanvraag) staat ook het plattegrondje, zie bijlage aan dit bericht.

Wij gebruiken een plastic onderzeiltje van 4 x 6 met daarop het tenttapijt van 3 x 5.

Succes!
Michael
Gelogd

vouwwagenman

  • Gast
Re:Maten Jamet Louisiana uit 2004 (+ ondertent vraag)
« Reactie #5 Gepost op: mei 30, 2010, 09:32:29 am »

Ik heb laatst onze vw opgezet, begon met het grondzeil van 8mtr x 6 mtr neer te leggen. De vw erop gezet en afgetekend waar de pootjes en de wielen staan, voortent opgezet met luifel, toen het grondzeil op maat geknipt zodat het ong, 15 cm aan de zijkant omhoog staat, bij de disselbak heb ik het zeil langer gelaten. daarna bij de voorkant het zeil omhoog getrokken 15 cm en afgeknipt van links naar rechts zodat je een appart zeil hebt voor de luifel. Voordelen zijn dat je altijd de grootte weet van de vw, want dat is je op maat gemaakt grondzeil, en je krijgt geen water binnen via de voor, zij achterkant omdat de zijkanten omhoog staan. Daarna 2 tenttappijten erin van de Lidl van 3 x 2 en een matje bij de voordeur en je bent klaar. Het gedeelte wat er voor afkomt gebruik je onder de luifel. Kosten zeil ?27 en 2x tenttapijt ?30.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal