Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: arizona:zoektocht GESLAAGD  (gelezen 8172 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:arizona:zoektocht GESLAAGD
« Reactie #30 Gepost op: augustus 03, 2010, 11:15:07 pm »

Kost tussen 0,75 ct en 1 euro per ring. Maar van die versteviging ga ik nog wel even vragen.

Als je toch op je budget aan het letten bent... Ik vind dat wel tamelijk duur. Zelf kan je dat stukken goedkoper doen. Ik zou zelf geen sla-ogen nemen, maar de plastic ogen, die je in een gemaakt gaatje dichtklikt. Wij hebben ze in de luifel en in de zijwanden daarvan, lijkt redelijk stevig.
Dan zijn de kosten:
tapijtmes (Lidl/Aldi) 5,--,
10 ogen 3,50
en natuurlijk 3 uur werk (a 150 EUR  :H)
Is tesamen een stuk goedkoper. Ik ind zelf (oor mezelf) knutselen leuk om te doen, misschien dat dat scheelt.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

anneke

  • Gast
Re:arizona:zoektocht GESLAAGD
« Reactie #31 Gepost op: augustus 04, 2010, 08:16:51 am »

Als je toch op je budget aan het letten bent... Ik vind dat wel tamelijk duur. Zelf kan je dat stukken goedkoper doen. Ik zou zelf geen sla-ogen nemen, maar de plastic ogen, die je in een gemaakt gaatje dichtklikt. Wij hebben ze in de luifel en in de zijwanden daarvan, lijkt redelijk stevig.
Dan zijn de kosten:
tapijtmes (Lidl/Aldi) 5,--,
10 ogen 3,50
en natuurlijk 3 uur werk (a 150 EUR  :H)
Is tesamen een stuk goedkoper. Ik ind zelf (oor mezelf) knutselen leuk om te doen, misschien dat dat scheelt.
Dank voor de tip.
Ik gooi het hier in de groep
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal