Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: help! Tentdoek gekrompen. Is dit normaal?  (gelezen 3890 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:help! Tentdoek gekrompen. Is dit normaal?
« Reactie #15 Gepost op: augustus 26, 2010, 08:09:11 pm »

Je merkt het ook als je lekker de hele dag de deur van de voortent open hebt gehad. En lekker opgerold hebt zitten de hele dag.

Als je dan om 23:00u je deur een keer dicht wil doen, dan lukt dat ook niet. Alles staat teveel op spanning door het vochtig geworden doek. Doordat de deur open stond kon alles vrijuit rekken zonder tegendruk. Even een stok wat losser zetten en de deur gaat weer makkelijk dicht.

Heb je geen last van muggen in je voortent met de deur zolang open? In Hongarije was het om 20.30 uur al donker, werd het behoorlijk fris en werd je opgevreten door de muggen. Wij rollen overigens de deur nooit op. Ik doe deze meestal achter de stok in de hoek van de tent of soms zet ik deze vast met een knijper. Stuk gemakkellijker dan oprollen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

screech

  • Gast
Re:help! Tentdoek gekrompen. Is dit normaal?
« Reactie #16 Gepost op: augustus 26, 2010, 08:49:24 pm »

nee, we hadden 0 muggen daar. Wel veel vliegen, maar de tent naar het slaapgedeelte was dicht, dus daar zat ook niks.
Ging helemaal goed. Ik vind het lekker om de voortent 's avonds lekker fris te hebben. Slaapt ook heerlijk.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:help! Tentdoek gekrompen. Is dit normaal?
« Reactie #17 Gepost op: augustus 27, 2010, 06:35:43 am »

nee, we hadden 0 muggen daar. Wel veel vliegen, maar de tent naar het slaapgedeelte was dicht, dus daar zat ook niks.
Ging helemaal goed. Ik vind het lekker om de voortent 's avonds lekker fris te hebben. Slaapt ook heerlijk.
Vliegen hadden ze daar ook. Van die hele grote. Daas, geloof ik. Die steken/bijten ook. Heb mensen gezien met de enkels een keer zo dik als normaal. Die hadden medicijnen nodig hiervoor. Je hoort ze voortdurend tegen je tent aanvliegen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Klaastrid

  • Gast
Re:help! Tentdoek gekrompen. Is dit normaal?
« Reactie #18 Gepost op: augustus 27, 2010, 05:57:34 pm »

Hallo allemaal,
heel erg bedankt voor jullie reacties. Duurde een beetje lang voordat ik door had dat er antwoorden waren op mijn vraag. Moet nog even uitvogelen hoe dit allemaal werkt.
Voel me nu wel wat meer gerustgesteld. Tips gaan we zeker uitproberen.
Volgend jaar maar weer afwachten. Balen dat het nog zo lang duurt maar, helaas, de vakantie is weer op.

groetjes,
AStrid

Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:help! Tentdoek gekrompen. Is dit normaal?
« Reactie #19 Gepost op: augustus 27, 2010, 06:02:15 pm »

Hallo allemaal,
heel erg bedankt voor jullie reacties. Duurde een beetje lang voordat ik door had dat er antwoorden waren op mijn vraag. Moet nog even uitvogelen hoe dit allemaal werkt.
Voel me nu wel wat meer gerustgesteld. Tips gaan we zeker uitproberen.
Volgend jaar maar weer afwachten. Balen dat het nog zo lang duurt maar, helaas, de vakantie is weer op.

groetjes,
AStrid


Onderaan bij Extra Opties kun je aanvinken dat je bericht krijgt als er een reactie is.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal