Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Bedmaat van de Arizona  (gelezen 3107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bob1976

  • Gast
Bedmaat van de Arizona
« Gepost op: juli 24, 2011, 08:18:51 pm »

Hallo allemaal,

ik ben Bob en ik ben me aan het orienteren op een Jamet Arizona van zo rond 1999-2000. Ik heb al heel wat gelezen op het forum (erg leuk om in de vakantiestemming te komen... ;) )en wat tekeningen bekeken, maar ik kan nou niet precies zien hoe die 155cm brede bedden eruit zien... zo op het eerste gezicht lijkt het gedeelte van het zitje erbij te zitten om aan de 155cm te komen, klopt dat? Want als dat zo is dan kan er denk ik geen compleet matras van 150cm breed in... of zie ik datt verkeerd?

groeten, Bob.
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:Bedmaat van de Arizona
« Reactie #1 Gepost op: juli 24, 2011, 08:23:21 pm »

Klopt, het bed word breder gemaakt met een zitje. Als je er een groter matras inlegt, krijg je inklap problemen ben ik bang.

Succes
Gelogd

bob1976

  • Gast
Re:Bedmaat van de Arizona
« Reactie #2 Gepost op: juli 24, 2011, 08:30:22 pm »

Hoi Jeroen,

Ja, precies, daar was ik ook bang voor... :)  ik heb wel hier en daar gelezen dat je ook een soort topmatrasje (zo van de IKEA ofzo) erop kan leggen om het slaap comfort te verhogen... dan moeten we tzt daar maar naar kijken...

groeten, Bob.
Gelogd

Christal

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 54
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte xl
Re:Bedmaat van de Arizona
« Reactie #3 Gepost op: juli 27, 2011, 04:46:42 pm »

ls,

het zit gedaalte kan je eraan ritsen dus zit wel stevig vast.

Groeten Christa
Gelogd

toonvkr

  • Gast
Re:Bedmaat van de Arizona
« Reactie #4 Gepost op: juli 27, 2011, 05:19:45 pm »

Ik loop in de showroom de vw's altijd meteen voorbij als het bankje wordt bedekt met het bed matras. Ik heb de indruk dat het dan lastig is om bij je spullen te komen die in het bankje zitten. Toch zie je ook bij de nieuwste vouwwagens nog steeds dat het bankje bij het bed getrokken wordt.  Is dit nu wel of niet lastig?  Zelfs bij sommige André's en Trigano's waarvan de wagenbak een ruime breedte hebben komt dit voor.
Gelogd

Karen75

  • Gast
Re:Bedmaat van de Arizona
« Reactie #5 Gepost op: juli 28, 2011, 05:02:47 pm »

Wij hebben een breder en dikker matras gekocht voor in onze arizona, die halen we eruit en leggen we als hij ingeklapt is bovenop, dan het afdekdoek erover en klaar!
Zo kun je lekker ruim slapen en geen last met inklappen ;)
« Laatst bewerkt op: juli 28, 2011, 05:04:26 pm door Karen75 »
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:Bedmaat van de Arizona
« Reactie #6 Gepost op: juli 28, 2011, 08:45:20 pm »

wij hebben in onze vorige vw (arizona) anders nooit slaapprblemen gehad, met de originele matrasjes, en het aangeritste gedeelte.
De bereikbaarheid van de banken blijft ook gewoon goed, alleen moet je de klep vasthouden, anders valt hij wel direct naar beneden. :I
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Bedmaat van de Arizona
« Reactie #7 Gepost op: augustus 11, 2011, 12:11:27 pm »

Klep vasthouden is een kwestie van een plankje maken wat ertussen kan: je kunt in de banken en hebt toch twee handen vrij.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal