Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: matras vastmaken in arizona  (gelezen 3120 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Angel

  • Gast
matras vastmaken in arizona
« Gepost op: augustus 06, 2011, 02:52:30 pm »

Ik heb een hele domme vraag waarschijnlijk. Maar wij hebben de hoes gewassen van de 2 bedjes uit onze arizona deze hebben we er nu weer om gedaan, maar dun we de matrassen weer vastmaken zitten de bandjes (waarmee ze vastzitten, zodat ze niet verschuiven) aan de buiten oftewel je ligt nu op de bandjes dat lijkt me niet de bedoeling. Maar ik weet ook niet meer hoe het dan wel zat....

Wat doe wij fout?
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:matras vastmaken in arizona
« Reactie #1 Gepost op: augustus 06, 2011, 05:15:24 pm »

zitten er geen gaatjes in de hoes waardoor je de draden kan doen zo dat ze onder je hoes door lopen
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re:matras vastmaken in arizona
« Reactie #2 Gepost op: augustus 06, 2011, 06:30:11 pm »

Volgens mij lopen ze bij ons (louisiana) ook gewoon over het matras...
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:matras vastmaken in arizona
« Reactie #3 Gepost op: augustus 06, 2011, 06:53:42 pm »

Aan de onderkant kun je het lint door een gaatje omhoog brengen, het lint span je vervolgens over het bed heen en maak je vast aan het korte lintje wat aan de kant van de bank zit.  :J
Gelogd

Angel

  • Gast
Re:matras vastmaken in arizona
« Reactie #4 Gepost op: augustus 06, 2011, 08:52:43 pm »

Zo zit het nu ook. Lintje van onder de vouwwagen door 2 gaatjes duwen (1 van het doek en 1 van het overtrek) dan kom je bovenop het matras uit en ga je naar de andere kant van het matras daar zit natuurlijk ook weer een gaatje daar doe je weer door en met de ring inderdaad vast, maar dan zit dus de band over het matras. Als ik het andersom doe dus aan de ene kant van boven erdoorheen en dan aan de andere kan weer naar boven laten komen en dan het lusje vast maak dat gaat helemaal niet, want dan zit je met de ritssluiting.

Ik zit wel te bedenken dat ik het matras misschien ook andersom kan leggen dus dat het gaat niet bovenop het matras zit, maar aan de onderkant en dan trek je de band alleen maar door de hoes en niet over het hele matras. Maar dan krijg je waarschijnlijk weer het probleem dat de hoes uit gaat schuren als je hem dicht klapt of zou dat meevallen? Het is een beetje lastig te omschrijven allemaal, maar hoop dat het een en ander zo wel duidelijk is?
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:matras vastmaken in arizona
« Reactie #5 Gepost op: augustus 06, 2011, 09:53:58 pm »

bandjes lekker over de matras laten lopen, anders gaat je matras schuiven bij het open/dicht klappen.
Geloof me je voelt ze echt niet als je over je matras een hoeslaken doet (zoals thuis)

Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:matras vastmaken in arizona
« Reactie #6 Gepost op: augustus 07, 2011, 07:35:46 am »

Wij maken de bandjes los voor we het bed opmaken.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:matras vastmaken in arizona
« Reactie #7 Gepost op: augustus 07, 2011, 10:14:39 am »

bandjes lekker over de matras laten lopen, anders gaat je matras schuiven bij het open/dicht klappen.
Geloof me je voelt ze echt niet als je over je matras een hoeslaken doet (zoals thuis)



Wij klappen alles met beddengoed in, dus de bandjes worden over het geheel heen gespannen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal