Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: AlpenKreuzer Allure: diverse vraagjes...  (gelezen 11568 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mikekiwi

  • Gast
Re:AlpenKreuzer Allure: diverse vraagjes...
« Reactie #15 Gepost op: juni 21, 2011, 10:23:04 pm »

Als ik het zo bekijk heb je de VW op de meest beroerde manier neer gezet.
Diagonaal op het heuveltje :o Moeilijk om dan alles horizontaal te krijgen.
In de lengteriching op de verhoging tussen de twee fruitbomen lijkt mij beter. Je kunt dan aan beide zijden de slaapgedeelten horizontaal stellen.
Misschien dat je wat lucht aan de zijkanten houdt maar zoals de AK nu staat houd je aan één kant ruimte over terwijl je aan de andere kan lucht onder de slikranden hebt.
Maar ik ben natuurlijk niet ter plekke aanwezig geweest.

Gr
Bert
Eh...tja, ik snap wat je bedoelt maar het kon volgens mij niet anders...aan de andere kant stond ook een boom (op 40cm van de zijkant van de voortent) en het was zo..of niet...Aan de andere kant zaten de slikranden ook op de grond, dus dat viel wel mee.

Gelogd

mikekiwi

  • Gast
Re:AlpenKreuzer Allure: diverse vraagjes...
« Reactie #16 Gepost op: juni 23, 2011, 12:39:58 pm »

Oh ja...iemand nog een tip om de losse kussentjes waar-je-op-zit-maar-die-wij-ook-gebruiken-als-bed-uitbreiding niet te laten wegdrijven tijdens het slapen? Zat diverse malen met knie en ellebogen tussen het matras en het kussentje en dat leidt nogal af tijdens het slapen. Had al zelfklevend klitteband geprobeerd, maar dat plakt niet op de matras. Ook het is er een idee om zo'n anitslipmatje eronder te leggen (daar hebben we nog wat rolletjes van liggen).
Hoe hebben/hadden jullie dat gedaan? Uiteraard zat er wel al een matrashoes omheen...
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:AlpenKreuzer Allure: diverse vraagjes...
« Reactie #17 Gepost op: juni 23, 2011, 12:42:48 pm »

Bij ons zaten er deelbare ritsen aan. Misschien kan je dit ook doen?
Gelogd

mikekiwi

  • Gast
Re:AlpenKreuzer Allure: diverse vraagjes...
« Reactie #18 Gepost op: juli 02, 2011, 08:43:03 am »

Bij ons zaten er deelbare ritsen aan. Misschien kan je dit ook doen?
Dank voor de suggestie, we gaan er eens naar kijken. We gaan het niet meer redden voor onze komende vakantie (die start morgen), maar wie weet daarna...
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal