Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe Trigano Odyssee GL gekocht  (gelezen 6493 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Enidan76

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 163
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1998
Re: Nieuwe Trigano Odyssee GL gekocht
« Reactie #15 Gepost op: mei 16, 2017, 08:58:02 pm »

Wat een mooie vouwwagen!
Ik heb de keuken ook onder de luifel staan bij de odyssee. Deze staat tegen de voorwand van de voortent. Een kwartslag gedraaid ten opzichte van die van jullie. Vorig zomer genoeg regen gehad maar hij stond droog! Veel plezier met jullie odyssee
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Nieuwe Trigano Odyssee GL gekocht
« Reactie #16 Gepost op: mei 16, 2017, 10:34:47 pm »

Onze 2e vouwwagen was ook een odyssee.
Dat is wel al bijna 15 jaar geleden.
De odyssee is wel veel veranderd zie ik.
Veel plezier ermee.
Wij hebben daar ook echt jaren van genoten.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Exode

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 45
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2015
Re: Nieuwe Trigano Odyssee GL gekocht
« Reactie #17 Gepost op: mei 19, 2017, 10:15:23 am »

Mooi hoor!

Wij zetten de staanders gewoon op het zeil waar bij de langere vakanties ook nog tapijt op ligt. De punt heeft er nog niet voor gezorgd dat er schade is zeg maar.
De middelste staander staat inderdaad niet mooi in het midden, als je voor de vouwwagen staat, zie je ook dat de voortent niet volledig symmetrisch is. Dus hij hoort ook niet in het midden te staan.

Wij hebben wel de buitenste 2 staanders een stuk schuiner staan dan ze zo te zien bij jullie staan. Die tip kregen we 2 jaar geleden toen wij hem voor het eerst hadden opgezet en we de voortent zonder luifel niet strak genoeg vonden staan.

Wij zetten de keuken wel in de voortent, maar dat is omdat wij het meeste leven onder de luifel en amper in de voortent zitten dus we willen zoveel mogelijk ruimte onder de luifel houden.

Ik vond het matras te hard van de Odyssee dus er ligt een topper van de Ikea op die gewoon mee ingeklapt kan worden, ideaal!

Op de handvatten van de keuken hebben wij isolatie dingen die om verwarmingsbuizen horen gedaan met ductape, zorgt voor net wat beter draagcomfort zeg maar.
Gelogd

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 639
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
Re: Nieuwe Trigano Odyssee GL gekocht
« Reactie #18 Gepost op: mei 19, 2017, 01:10:06 pm »

Wat een mooie vouwwagen!
Ik heb de keuken ook onder de luifel staan bij de odyssee. Deze staat tegen de voorwand van de voortent. Een kwartslag gedraaid ten opzichte van die van jullie. Vorig zomer genoeg regen gehad maar hij stond droog! Veel plezier met jullie odyssee
Een kwartslag draaien is ook nog een optie.
Wisten alleen niet waar we de ingang wilden hebben maar denk dat we de keuken volgende keer ook zo neerzetten.

Mooi hoor!

Wij zetten de staanders gewoon op het zeil waar bij de langere vakanties ook nog tapijt op ligt. De punt heeft er nog niet voor gezorgd dat er schade is zeg maar.
De middelste staander staat inderdaad niet mooi in het midden, als je voor de vouwwagen staat, zie je ook dat de voortent niet volledig symmetrisch is. Dus hij hoort ook niet in het midden te staan.

Wij hebben wel de buitenste 2 staanders een stuk schuiner staan dan ze zo te zien bij jullie staan. Die tip kregen we 2 jaar geleden toen wij hem voor het eerst hadden opgezet en we de voortent zonder luifel niet strak genoeg vonden staan.

Wij zetten de keuken wel in de voortent, maar dat is omdat wij het meeste leven onder de luifel en amper in de voortent zitten dus we willen zoveel mogelijk ruimte onder de luifel houden.

Ik vond het matras te hard van de Odyssee dus er ligt een topper van de Ikea op die gewoon mee ingeklapt kan worden, ideaal!

Op de handvatten van de keuken hebben wij isolatie dingen die om verwarmingsbuizen horen gedaan met ductape, zorgt voor net wat beter draagcomfort zeg maar.
Dank je we zijn er erg blij mee en met 2 kleine kinderen is snel opzetten leuk maar dat lukt toch niet, nemen we nu nog iets teveel voor mee  :#
Had niet goed gekeken naar de symmetrie van de voortent, dacht dat ie gelijk was. Maar dan stond de middenstok dus goed, wel raar dan staat ie een stukje in de loop als je die ingang gebruikt en helemaal open hebt staan......
Heb de buitenste staanders idd schuiner gezet dit was een foto na dag 2 ofzo. Later dus schuiner gezet zodat tent wat strakker stond, toen ook langs het grondzeil naar buiten gezet omdat ik bang was dat de punten toch wel schade zouden veroorzaken. Maar daar hoef ik dus niet bang voor te zijn. Heb er ook nog een tentzeil extra opliggen.
Matras is idd hard maar ik vind dat wel fijn. Vriendin heeft keiver wat zachtere matrassen maar vond deze ook fijn liggen. Wie weet komt er ooit nog een extra toppertje op voor nog meer comfort  8)
Die keuken handvatten hebben we ook gebruikersvriendelijker gemaakt isolatiebuis en ductape  :H
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal