Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Stokken over  (gelezen 251 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeroenmal

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi
Stokken over
« Gepost op: april 23, 2024, 09:28:17 pm »

Hallo ik ben nieuw hier en ook nieuw in de vouwwagenwereld. Wij hebben in december 2023 een combi camp Flexi t&t gekocht via marktplaats. Het was toen helaas geen weer om hem helemaal uit te klappen. We hebben hem dus pas twee weken geldeden voor het eerst helemaal opgezet en goed bekeken. We zijn er super blij mee!

Na het opzetten hadden we echter nog een aantal stokken over waarvan we afvragen waar deze voor dienen. Zo hebben we oa een tweede t-stuk, waarmee je de cabines koppelt voor t openklappen. Moet je deze ook nog op een andere plek toepassen.

Onderstaand een foto, ik hoop dat jullie me kunnen helpen……de verkoper gaf helaas niet meer thuis.
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.756
Re: Stokken over
« Reactie #1 Gepost op: april 23, 2024, 11:19:53 pm »

Deze stokken zien er allemaal uit als extra.
Wij hebben ook een T&T en ik herken de stokken niet. Het T-stuk is wel herkenbaar, maar waarom 2? Ik zou het niet weten.
De andere stokken lijken mij veranda stokken. Dat zijn stokken die je tussen 2 stokken in kunt klemmen en dan de bovenste helft van de deur eroverheen kan laten hangen. Of om de tent extra af te kunnen spannen. Wat volgens mij niet nodig is.
Gelogd

jeroenmal

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi
Re: Stokken over
« Reactie #2 Gepost op: april 24, 2024, 05:12:01 pm »

Dankjewel voor je reactie. Dan laten we deze stukken lekker thuis.
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 866
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Stokken over
« Reactie #3 Gepost op: april 24, 2024, 07:28:39 pm »

Dit zijn idd extra stokken. Ze worden meestal gebruikt als extra ondersteuning van het dak, om bij slecht weer te voorkomen dat er waterzakken in het dak ontstaan. Ook worden ze gebruikt als veranda stok, waarmee je  idd van  de voorkant de bovenste helft kan open zetten.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal