Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Anjou: Camping Vallée des Vignes  (gelezen 634 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
F: Anjou: Camping Vallée des Vignes
« Gepost op: augustus 13, 2023, 11:17:41 am »

Camping met een kleine 90 plekken in de Anjou. Over het algemeen ruime tot zeer ruime plekken, gescheiden door heg-achtige begroeiing. Een paar stacaravans, twee verhuur-tenten (met eigen sanitair) en twee plekken met privé-sanitair, waarvan wij er 1 hadden.

Site: https://camping-vdv.com/

* Vriendelijkheid personeel: 7,5
* Sanitair: 9 (het algemene sanitair)
* Privé-sanitair: 8 Was perfect schoon, koelkastje, aanrecht, toilet, douche en een wasbakje met spiegel. Waarom toch 'slechts' een 8? De douche kon, heel erg Frans, niet worden opgehangen.
* Schoonheid van de camping zelf: 9
* Animatie team: n.v.t.
* Voorzieningen: 8
* Eet gelegenheden op de camping: 9

Qua voorzieningen was alles dik in orde: broodjesservice (niet mijn bakker, trouwens het voor 17.00 bestellen bleek voor ons ook erg lastig) midgetgolf, 2 tafeltennistafels, poolbiljard (betaald) en voetbaltafel (ook betaald). Bar/restaurantje met in elk geval perfecte pizza's en prima hamburgers. Ook kan je friet afhalen.
Qua afhalen: je krijgt je pizza mee in een herbruikbare bak, de hamburger op een bord (keramiek). Na gebruik terugbrengen. Ook wordt het voor de friet gewaardeerd als je een eigen pan of zo meeneemt.

Zwembad was lekker warm (28 graden), gewoon een rachthoekige bak water. Niets mis mee. Schoon.

Het groen op de camping was groen, we hadden dan ook erg veel regen. Wat mij betreft gaan ze eens flink snoeien, privacy is prima, maar op donkere dagen houd ik wel van enig uitzicht. Voor een loei-hete zomer als vorig jaar een perfecte camping.

Wat ik nog wel een ding vond: de camping zit redelijk dicht bij een doorgaande weg. Dat leverde best wat geluid op, meestal niet hinderlijk, maar het was er wel. Minder geschikt als je van absolute rust houdt. De weg wordt in de avond en nacht wel erg rustig, met slapen geen enkele last gehad.

Veel te doen in de buurt:
Leuke plaatsen, markten, kastelen, klimbos (ook paintbal etc.)
Voor de racefans is een dagje naar Le Circuit de la Sarthe (24h du Mans) een must. Je kunt je daar in zeer exclusieve bolides laten rondrijden (instaptarief: 790,00 EUR ::)) Maar karten was daar betaalbaarder en erg leuk.
De kust is te bereiken (Olonne-sur-Mer, leuk plaatsje)
Alles riant binnen de 2 uur.

Helaas hadden wij regen en waren mijn vrouw en ik na elkaar een paar dagen ziek, dus onze vakantie was niet helemaal wat we hadden gehoopt. Dat lag zeker niet aan de camping.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal