Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Rabbit Hill  (gelezen 5400 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Angel

  • Gast
Rabbit Hill
« Gepost op: maart 20, 2012, 04:48:32 pm »

We zitten er over te denken om het weekend van 21 april een weekendje weg te gaan met VW.

Ik heb eerst op de boeren/minicampings zitten kijken, want dat leek met he goedkoopst en ook leuk voor onze kids. Maar als ik goed kijk kom ik toch op een andere gedachten als ik 3 nachten op zo'n camping ga staan dan kom ik uit op ongeveer ? 75,--, maar als ik bijvoorbeeld op de grotere parken ga kijken (RCN/Landal) dan hebben die arrangementen in dat weekend die goedkoper zijn.

Ik zit nu te kijken naar Rabbit Hill is daar iemand van hier weleens geweest?
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Rabbit Hill
« Reactie #1 Gepost op: maart 20, 2012, 05:02:55 pm »

We zitten er over te denken om het weekend van 21 april een weekendje weg te gaan met VW.

Ik heb eerst op de boeren/minicampings zitten kijken, want dat leek met he goedkoopst en ook leuk voor onze kids. Maar als ik goed kijk kom ik toch op een andere gedachten als ik 3 nachten op zo'n camping ga staan dan kom ik uit op ongeveer € 75,--, maar als ik bijvoorbeeld op de grotere parken ga kijken (RCN/Landal) dan hebben die arrangementen in dat weekend die goedkoper zijn.

Ik zit nu te kijken naar Rabbit Hill is daar iemand van hier weleens geweest?

Zie dat rabbit hill in die periode ook 75 euro kost  inclusief 2 kinderen
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: Rabbit Hill
« Reactie #2 Gepost op: maart 20, 2012, 07:26:06 pm »

Ken het alleen als vakantiepark van Landal, niet als camping.
Was wel leuk.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Rabbit Hill
« Reactie #3 Gepost op: maart 20, 2012, 09:09:43 pm »

RCN houd dat weekend een proefkampeerweekend spot goedkoop!!! je bent tussen de 25 tot 30 euro kwijt voor een weekend
Gelogd
Jevipro

Angel

  • Gast
Re: Rabbit Hill
« Reactie #4 Gepost op: maart 20, 2012, 09:30:48 pm »

@mr. Roadmast er wij hebben 2 kinderen onder de 4 dus kwam ik goedkoper uit dan 75 euro ik dacht iets van 60 euro.

@jari dat had ik ook gezien, maar in onze situatie maakt het niet veel verschil met landal. Waarschijnlijk omdat bij landal kinderen onder de 4 gratis zijn. En op 1 of andere manier heb ik meer met landal dan met rcn . Maar dat is alleen maar gevoel ben er nog nooit geweest en bij landal wel.
Gelogd

Elisa

  • Gast
Re: Rabbit Hill
« Reactie #5 Gepost op: december 28, 2012, 02:02:16 pm »

Heeft iemand ervaring met kamperen op Rabbit Hill? Wij hebben deze camping gekozen als bestemming voor komend zomer, maar kunnen nog wel wat tips gebruiken omtrent welk nummer het meest geschikt is. Wij hebben een vouwwagen (duhhuh ;-) ) en twee kinderen van dan 3 en 5 jaar.
Wat is wijsheid?
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Rabbit Hill
« Reactie #6 Gepost op: december 28, 2012, 03:36:21 pm »

Mijn ervaring is dat het camping gedeelte van de Landalparken niet van een geweldige kwaliteit zijn. Het is wat het ondergeschoven kindje vergeleken met de bungalows. Met name de sanitaire voorzieningen laat vaak te wensen over!! De andere voorzieningen waar je net als de bungalows gebruik van maakt, zijn vaak wel ok! RCN heeft echt mooie campings hoor, ik zou hier toch nog een keer naar kijken!

Succes!!
Gelogd

Elisa

  • Gast
Re: Rabbit Hill
« Reactie #7 Gepost op: december 28, 2012, 09:51:44 pm »

Heb je een tip Jeroen? Ik ben oprecht benieuwd, want ik zie door de bomen het bos niet meer. We hebben een behoorlijk wensenlijstje, namelijk:

-schaduwrijk ivm zonne-allergie
-kindvriendelijk
-vouwwagenvriendelijk
-kinderanimatie (knutselen en voorleesuurtje)
-winkeltje, of gelegenheid om broodjes en melk te kopen
-snackbar of iets anders om warm eten en een ijsje af te halen
-max 45 euro per nacht
-straal van zuid-Denemarken tot zuid Luxemburg (wij wonen in Twente)

Bij Landal dacht ik dit allemaal gevonden te hebben, maar ik vind schoon sanitair eigenlijk ook wel heel erg belangrijk.
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: Rabbit Hill
« Reactie #8 Gepost op: december 28, 2012, 10:07:57 pm »

Heb je een tip Jeroen? Ik ben oprecht benieuwd, want ik zie door de bomen het bos niet meer. We hebben een behoorlijk wensenlijstje, namelijk:

-schaduwrijk ivm zonne-allergie
-kindvriendelijk
-vouwwagenvriendelijk
-kinderanimatie (knutselen en voorleesuurtje)
-winkeltje, of gelegenheid om broodjes en melk te kopen
-snackbar of iets anders om warm eten en een ijsje af te halen
-max 45 euro per nacht
-straal van zuid-Denemarken tot zuid Luxemburg (wij wonen in Twente)

Bij Landal dacht ik dit allemaal gevonden te hebben, maar ik vind schoon sanitair eigenlijk ook wel heel erg belangrijk.

Ik blijf fan van de Zandstuve. Maar ja, dat wordt in 2013 ws. ons laatste jaar.
Vrouwlief wil toch ergens anders heen voor de afwisseling.
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Rabbit Hill
« Reactie #9 Gepost op: december 29, 2012, 08:39:52 am »

Als je een kindvriendelijke camping wilt met een super schoon sanitair en veel voorzieningen dan is de Zandstuve i.d. een geweldige camping voor jullie. En qua prijs heel erg scherp gezien de kwaliteit en voorzieningen. Grote plekken ook voor de vouwwagen!

http://www.zandstuve.nl/



Heb je een tip Jeroen? Ik ben oprecht benieuwd, want ik zie door de bomen het bos niet meer. We hebben een behoorlijk wensenlijstje, namelijk:

-schaduwrijk ivm zonne-allergie
-kindvriendelijk
-vouwwagenvriendelijk
-kinderanimatie (knutselen en voorleesuurtje)
-winkeltje, of gelegenheid om broodjes en melk te kopen
-snackbar of iets anders om warm eten en een ijsje af te halen
-max 45 euro per nacht
-straal van zuid-Denemarken tot zuid Luxemburg (wij wonen in Twente)

Bij Landal dacht ik dit allemaal gevonden te hebben, maar ik vind schoon sanitair eigenlijk ook wel heel erg belangrijk.
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Rabbit Hill
« Reactie #10 Gepost op: december 29, 2012, 06:07:45 pm »

volgens mij is Molenkate in Leersum ook een aanrader, midden in het bos, leuke animatie, en een zwembadje en bowling.
Wij zijn  er eens geweest met pestpokkeweer (april-mei) en hebben ons prima vermaakt.
Gelogd

Elisa

  • Gast
Re: Rabbit Hill
« Reactie #11 Gepost op: december 29, 2012, 06:48:12 pm »

We hebben Rabbit Hill geboekt. Omwille van de faciliteiten, en de mogelijkheden zaken te ondernemen in de omgeving. Bedankt voor de hulp!
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Rabbit Hill
« Reactie #12 Gepost op: april 10, 2013, 07:57:16 am »

Elisa,

Wij gaan het weekend dan kan ik ff checken hoe het op Rabbit Hill is. Alleen zoals je in mijn profiel ziet is het niet mer een vouwwagen maar met een ........
Gelogd

Elisa

  • Gast
Re: Rabbit Hill
« Reactie #13 Gepost op: april 10, 2013, 02:12:06 pm »

Hoi Angel,

wij zijn onlangs geweest en hebben een plaatsje geboekt. Echter hebben we daarna omgeboekt naar Coldenhove, omdat de campingplaatsen daar voor ons gunstiger tov de speeltuin en toiletgebouw liggen.
Ik wens je wel veel plezier, ondanks dat je geen vouwwagen meer hebt!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal