Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Dragstrup camping  (gelezen 1011 keer)

Murdockje

• Klapperraar
  • **
  • Geslacht: Man
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Kyte Windforce
Dragstrup camping
« Gepost op: november 27, 2024, 03:22:27 pm »

Hallo, in juni 2025 willen we naar Denemarken met onze Holtkamper Kyte. Eerste stop wordt Mons Klint, tweede stop op het eiland Mors (Noord Jutland). Heeft iemand ervaring met Dragstrup camping of eventueel Gerlis camping??

OhPeeCee

• Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • Merk: kampeermiddel : HK Cocoon Aero
Re: Dragstrup camping
« Reactie #1 Gepost op: november 27, 2024, 05:37:27 pm »

Gebruik je een app om de campings te zoeken of de Google?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

sanderv

• Klap gek
  • Merk: kampeermiddel : Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
« Reactie #2 Gepost op: november 28, 2024, 10:44:55 pm »

Hallo, in juni 2025 willen we naar Denemarken met onze Holtkamper Kyte. Eerste stop wordt Mons Klint, tweede stop op het eiland Mors (Noord Jutland). Heeft iemand ervaring met Dragstrup camping of eventueel Gerlis camping??

Camping Gerlis. Daar zijn we in 2011 geweest. De grappigste camping die we in Denemarken hebben gehad. Misschien wel één van de leukste campings ooit. De campingbaas had goed gekeken naar andere campings en zelf alles nagemaakt. Zelfgemaakte speeltoestellen, overal stonden skelters, er waren beestjes, hij had zelf een midgetgolf baan gemaakt van oude deuren, een speciaal badkamertje met mini saniteir voor de kinderen, er waren keukentjes en een woonkamper met speelgoed voor slecht weer en de campingwinkel was meer een winkeltje van sinkel. Had zelfs een po te koop... Verwacht geen vorm van luxe, maar plaats het in het beeld dat de campingbaas hartstochtelijk zijn best deed om alles naar het zin te maken.
En qua ligging in Jutland ligt het strategisch. Erg mooi fiets- en wandelgebied.

Murdockje

• Klapperraar
  • **
« Reactie #3 Gepost op: november 29, 2024, 05:26:32 pm »

Gebruik je een app om de campings te zoeken of de Google?

Ik zoek op Google.... Zie daar natuurlijk reviews maar met name camping Gerlis oude reviews...

Murdockje

• Klapperraar
  • **
« Reactie #4 Gepost op: november 29, 2024, 05:27:19 pm »

Camping Gerlis. Daar zijn we in 2011 geweest. De grappigste camping die we in Denemarken hebben gehad. Misschien wel één van de leukste campings ooit. De campingbaas had goed gekeken naar andere campings en zelf alles nagemaakt. Zelfgemaakte speeltoestellen, overal stonden skelters, er waren beestjes, hij had zelf een midgetgolf baan gemaakt van oude deuren, een speciaal badkamertje met mini saniteir voor de kinderen, er waren keukentjes en een woonkamper met speelgoed voor slecht weer en de campingwinkel was meer een winkeltje van sinkel. Had zelfs een po te koop... Verwacht geen vorm van luxe, maar plaats het in het beeld dat de campingbaas hartstochtelijk zijn best deed om alles naar het zin te maken.
En qua ligging in Jutland ligt het strategisch. Erg mooi fiets- en wandelgebied.

Bedankt!

OhPeeCee

• Goldmember 2024
  • Klap prof
Dragstrup camping
« Reactie #5 Gepost op: november 29, 2024, 05:37:25 pm »

Ik zoek op Google.... Zie daar natuurlijk reviews maar met name camping Gerlis oude reviews...
Gebruik zelf de ASCI app. De Gerlis stond er niet de andere wel. Afgelopen jaar wel in DK geweest, als het goed is heb ik een DK camping gids. Zal eens kijken

OhPeeCee

• Goldmember 2024
  • Klap prof
« Reactie #6 Gepost op: november 30, 2024, 09:41:24 am »

Nee, Gerlis staat niet in het boekje wat ik heb, DK CU. Maar volgens DK camp zou deze er wel in staan.

Succes

De klapkar

• Klapperraar
  • **
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen
« Reactie #7 Gepost op: november 30, 2024, 02:37:32 pm »

Wij gebruiken altijd de app NORCAMP, die gaf via de site de optie om alle campings in TOM TOM te laden. Daar hebben wij in Duistland/Denemarken/Zweden en Noorwegen veel plezier van gehad. En ronde de camping was de app MAPY.CZ erg handig.
Pagina's: 1   Omhoog

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal