Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Verhuur Holtkamper Kyte  (gelezen 14946 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Huureenvouwwagen

  • Gast
Re: Verhuur Holtkamper Kyte
« Reactie #15 Gepost op: januari 13, 2016, 04:49:59 pm »

Dag,

wij hebben ook lang gezocht naar het huren van een Holtkamper Cocoon Aero en konden deze nergens huren. Toen bedachten we: wij zijn dus niet de enigen die dat ondervinden. Dus hebben we (na lang wikken en wegen) een Cocoon Aero gekocht (2016 model) en er een bedrijf van gemaakt zodat iedereen deze kan huren. Wij omschrijven de Holtkamper vouwwagen als simpele luxe. Je houdt van kamperen, maar wil het gedoe rondom het opzetten van een tent niet meer en daarnaast mag het op vakantie ook wel lekker luxe zijn. Een goed bed, lekkere koffie, een koud wijntje, fijn en mooi servies en drie kookpitjes om een fatsoenlijke maal te bereiden.

Je huurt de vouwwagen al vanaf 49,- per dag, helemaal compleet.
Mocht je meer willen weten of onze ervaring willen horen, kijk even op de website: www.huureenvouwwagen.nl.

Goeds,
Froukje&Marjo
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Verhuur Holtkamper Kyte
« Reactie #16 Gepost op: januari 13, 2016, 05:11:26 pm »

Dag,

wij hebben ook lang gezocht naar het huren van een Holtkamper Cocoon Aero en konden deze nergens huren. Toen bedachten we: wij zijn dus niet de enigen die dat ondervinden. Dus hebben we (na lang wikken en wegen) een Cocoon Aero gekocht (2016 model) en er een bedrijf van gemaakt zodat iedereen deze kan huren. Wij omschrijven de Holtkamper vouwwagen als simpele luxe. Je houdt van kamperen, maar wil het gedoe rondom het opzetten van een tent niet meer en daarnaast mag het op vakantie ook wel lekker luxe zijn. Een goed bed, lekkere koffie, een koud wijntje, fijn en mooi servies en drie kookpitjes om een fatsoenlijke maal te bereiden.

Je huurt de vouwwagen al vanaf 49,- per dag, helemaal compleet.
Mocht je meer willen weten of onze ervaring willen horen, kijk even op de website: www.huureenvouwwagen.nl.

Goeds,
Froukje&Marjo
Al op MP gespot. Succes. Er zijn overigens wel degelijk huur mogelijkheden voor een Cocoon. Ieder jaar staat er een aantal advertenties op MP van particulieren. In Limburg zit ook een bedrijfje die minimaal 1 Cocoon verhuurt. Iets van ACK Limburg of zo.
Ik moet er overigens niet aan denken om onze Cocoon te verhuren.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Verhuur Holtkamper Kyte
« Reactie #17 Gepost op: januari 13, 2016, 06:42:07 pm »

Leuk initiatief, website ziet er goed uit!
Halen en brengen in Oldenzaal kan lastig zijn, ligt nogal ver weg voor velen.
 Zeker als je dan pas zaterdagmiddag laat die klapkar kan halen. In de praktijk ben je die dag bijna kwijt.


Heel veel succes, hoor graag jullie ervaringen!
Gelogd

PenH

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 848
  • Merk Vouwwagen: CC-Flexi Comfort
Re: Verhuur Holtkamper Kyte
« Reactie #18 Gepost op: januari 13, 2016, 06:50:36 pm »

Veel succes met de verhuur, mooie site met duidelijk info! Jullie hebben  goed over het concept nagedacht, zoals de extra pakketten bijvoorbeeld.
Gelogd

Zeldenrust

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 226
Re: Verhuur Holtkamper Kyte
« Reactie #19 Gepost op: januari 15, 2016, 09:12:59 pm »

Met een boxspring er in?
Gelogd
Zambezi River Camp Cross-road 2016

Henk CC

  • Gast
Re: Verhuur Holtkamper Kyte
« Reactie #20 Gepost op: januari 15, 2016, 10:33:31 pm »

Ik doe dit echt niet, weet uit ervaring dat mensen twee gezichten hebben. Bij het bespreken ne ophalen oude jongens krentenbrood, en bij problemen zijn ze ineens niet meer aardig en dreigen ze met een proces. Nee ik heb er teveel voor mee gemaakt.
Gelogd

s.vangentevoort

  • Gast
Re: Verhuur Holtkamper Kyte
« Reactie #21 Gepost op: april 28, 2016, 01:20:52 pm »

Wij verhuren een Holtkamper Kyte XL uit 2016 met luxe opties. Uiteraard loop je een risico maar we hopen dit af te dekken met de borg en verzekering. Er zijn ook veel mensen die hun camper, boot en vakantie huisje verhuren en dit gaat ook meestal goed.
Meer informatie staat op onze website www.luxevouwwagenhuren.nl

Gelogd

s.vangentevoort

  • Gast
Re: Verhuur Holtkamper Kyte
« Reactie #22 Gepost op: april 28, 2016, 03:15:39 pm »

Je huurt een Cocoon al voor minder dan 75 euro. Heb al 48 euro voorbij zien komen als je minstens een week huurt. Een Cocoon is wel simpeler op te zetten dan een Kyte, zeker voor iemand die zo'n ding huurt.
Heb er zelf ook over gedacht onze Cocoon te verhuren, maar ik moet er niet aan denken dat er een ander in ons bed ligt. Buiten eventuele schade en andere ongemakken.

Wij verhuren een Holtkamper Kyte XL uit 2016 met luxe opties. Uiteraard loop je een risico maar we hopen dit af te dekken met de borg en verzekering. Er zijn ook veel mensen die hun camper, boot en vakantiehuisje verhuren en dit gaat ook meestal goed.
Meer informatie staat op onze website www.luxevouwwagenhuren.nl
« Laatst bewerkt op: april 28, 2016, 04:26:00 pm door s.vangentevoort »
Gelogd

Matthijs_164

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 295
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2012
Re: Verhuur Holtkamper Kyte
« Reactie #23 Gepost op: april 28, 2016, 04:25:08 pm »

Ben benieuwd naar je ervaringen na het seizoen - vind het in ieder geval een mooi initiatief!

Ik betwijfel of een vouwwagen 'idiot proof' genoeg is voor verhuur. Een Kyte is best eenvoudig op te bouwen en af te breken maar we leren bij iedere keer nog steeds bij. Niet iedereen is even handig. Windforce scheelt echter denk ik een hoop.

Zoals gezegd, ik lees tzt graag je ervaringen!
Gelogd

TrailerFan

  • Gast
Re: Verhuur Holtkamper Kyte
« Reactie #24 Gepost op: april 28, 2016, 11:07:48 pm »

Wij verhuren een Holtkamper Kyte XL uit 2016 met luxe opties. Uiteraard loop je een risico maar we hopen dit af te dekken met de borg en verzekering. Er zijn ook veel mensen die hun camper, boot en vakantiehuisje verhuren en dit gaat ook meestal goed.
Meer informatie staat op onze website www.luxevouwwagenhuren.nl

Hallo s.vangentevoort,

De foto op je website van het slaapdeel van de Kyte is nooit van model 2016.
Het slaapdeel is bij de nieuwere modellen (ik dacht vanaf 2013) een geheel gesloten cabine.
Ik vermoed dat je een oude foto van de Holtkamper site 'geleend' hebt.



Gelogd

s.vangentevoort

  • Gast
Re: Verhuur Holtkamper Kyte
« Reactie #25 Gepost op: april 29, 2016, 09:51:46 am »

Hoi Mattijs en Trailerfan,

Ja dat klopt. We hebben de Kyte net thuis staan en halverwege mei staan onze eigen foto's op de site. www.luxevouwwagenhuren.nl
Ik doe wel een update van onze verhuur ervaringen na het seizoen. Ik kan nu alvast zeggen dat als je alle uren mee telt die zitten in de website, klantcontact en het juridische deel plus extra kosten (duurdere verzekering) het geen volwassen business is. Maar dat was onze inschatting al vanaf het begin. Mijn vrouw en ik vinden het leuk samen iets te ondernemen en het is weer iets anders als waar we dagelijks mee bezig zijn. Vakantie's verzorgen is een leuke aanvulling op de internetbusiness waar we allebei actief in zijn.

Groeten Sam

Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Verhuur Holtkamper Kyte
« Reactie #26 Gepost op: april 29, 2016, 04:23:50 pm »

Ik wilde ook onze Cocoon verhuren omdat we een woning hebben gekocht in Hongarije. Maar ik zie dat er inderdaad veel gedoe is nog. Mijn verzekering dekt geen verhuur en ik kan deze ook niet meer wijzigen voor het komende jaar. En de paar vragen die ik heb gehad zijn voor de zomer als we zelf in Hongarije zijn. dan kan ik de wagen simpelweg niet verhuren omdat ik er zelf niet ben. De woning willen we wel verhuren. Gelukkig heeft mijn broer een internet bedrijfje en kan tegen een nette vergoeding en goede site in elkaar steken. Maar evengoed krijg ik daar nog heel veel werk van wat ik zelf zal moeten doen. Maar is wel leuk en houdt je ook bezig.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal