Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Tentstok voortent flyer 1998 losgeslagen  (gelezen 1986 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dirkvanwoerkom

  • Gast
Tentstok voortent flyer 1998 losgeslagen
« Gepost op: februari 28, 2016, 08:58:16 pm »

Beste allemaal,

Twee jaar geleden heb ik me ook al eens voorgesteld. Omdat dit al even geleden is. Ik ben Dirk en ik woon in Utrecht met mijn vrouw  en twee kinderen   

Wij hebben recent een nieuwe vouwwagen gekocht.  Het is een flyer uit 1998 geworden. We hebben hem gekocht bij ekkels recreatie in Friesland. Mijn vrouw en ik zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst en ook de Kids)(1,5 en 4) kunnen niet wachten totdat we er voor het eerst mee weg gaan.

Gisteren hebben we onze nieuwe aanwinst voor het eerst opgezet. Samen met iemand die ook een flyer heeft. Helaas toen de luifel net stond sloeg de wind eronder.  Doek schiet los en ( ik denk door de kracht die er op kwam te staan)  de tentstok aan de kant van dissel schiet  helemaal los. Die stok leek vast te zitten met een popnagel en die popnagel was afgebroken en de klem waar de stok mee vast zat was verbogen.

Balen!

Heeft iemand dat hier ook wel eens gehad? Het lijkt vrij eenvoudig om de tentstok zelf weer terug te hangen met een popnagel of iets dergelijks. Klopt dat of zie ik iets over het hoofd? 

Verder heb ik de binnenmaten opgemeten om iets van kratjes aan te schaffen die goed passen. Ik ben alleen vergeten de maat van de deur naar de andere kant te meten. De breedte dus. Weet iemand welke maat dat is?

Alvast bedankt.

Dirk
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Tentstok voortent flyer 1998 losgeslagen
« Reactie #1 Gepost op: februari 28, 2016, 09:01:36 pm »

Er is een topic over het verwijderen van de tent, daar staan ook foto's bij. Misschien kun je daar iets mee. Wel balen hoor. Toch veel plezier gewenst :J Hier de link naar het topic :http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=10812.0
Gelogd

dirkvanwoerkom

  • Gast
Re: Tentstok voortent flyer 1998 losgeslagen
« Reactie #2 Gepost op: februari 29, 2016, 09:32:07 am »

H muis
Dank je wel. Ik ben nu aan het werk maar ga er even naar kijken. 
Gelogd

dirkvanwoerkom

  • Gast
Re: Tentstok voortent flyer 1998 losgeslagen
« Reactie #3 Gepost op: maart 02, 2016, 02:43:15 pm »

Zojuist heb ik even met holtkamper gebeld. Volgens hun kan ik inderdaad met een popnagel of een boutje en een dopmoertje de stok weer vast zetten.

Helaas hadden ze die maten niet paraat. Binnenkort gaat hij dus nog een keer open zodat ik dat op kan meten en kan repareren.

Gelogd

dirkvanwoerkom

  • Gast
Re: Tentstok voortent flyer 1998 losgeslagen
« Reactie #4 Gepost op: maart 30, 2016, 10:22:54 am »

Afgelopen weekend heb ik de holtkamper weer open gehad. Ma het uitvoeren van de popnagel heb ik de stok weer vast gezet met een boutje.
Hij is dus weer gemaakt :)

Gelogd

muis

  • Gast
Re: Tentstok voortent flyer 1998 losgeslagen
« Reactie #5 Gepost op: maart 30, 2016, 12:10:16 pm »

Top, kun je weer op pad  :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal