Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: holtkamper kopen  (gelezen 6261 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vouwbrinkjes

  • Gast
holtkamper kopen
« Gepost op: maart 03, 2016, 05:07:29 pm »

We willen een nieuwe vouwwagen. We hebben geen haast. Weet iemand wanneer het financieel de beste tijd is om te kopen. Zijn er bijvoorbeeld soms bepaalde kortingsacties bij holtkamper ?
Gelogd

vic36shorty

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.637
  • we klappen tegenwoordig in een gerjak tago indian
Re: holtkamper kopen
« Reactie #1 Gepost op: maart 03, 2016, 05:22:04 pm »

Ik zou zeggen marktplaats in de gaten houden daar staan op dit moment een aantal holtkampers te koop
Gelogd

sanneman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: holtkamper kopen
« Reactie #2 Gepost op: maart 03, 2016, 06:09:18 pm »

Als je voor een nieuwe gaat zou na het seizoen de beste tijd *kunnen* zijn. Dan gaan de oude modellen eruit, en worden de nieuwe modellen (of het nieuwe bouwjaar) weer naar binnen gereden.
Er is echter een behoorlijke vraag, en dus relatief weinig noodzaak voor kortings-acties. Websites van de merken in de gaten houden, dat levert soms nog wel een actie op.
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: holtkamper kopen
« Reactie #3 Gepost op: maart 03, 2016, 06:23:41 pm »

In de winter kopen levert meeste voordeel op. Bij HK hebben ze wel eens winteractie, mag je accessoires uitkiezen voor bepaald bedrag.

Maar of je die korting niet in voorjaar krijgt weet ik niet. Volgens mij is korting, acties vooral afhankelijk van de orderportefeuille, hebben ze genoeg werk weinig korting. Is er te weinig besteld dan zal er wat makkelijker korting worden gegeven.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: holtkamper kopen
« Reactie #4 Gepost op: maart 03, 2016, 06:34:03 pm »

In 2014 hebben wij onze Cocoon gekocht met interessante korting tijdens Pasen. Toen had HK een actie. Hun website in de gaten houden. HK heeft ook altijd wel wat combinatiemodellen staan. dat zijn tenten met kleine onvolkomenheden of schoonheidsfoutjes. Of een oud model (nieuwe) tent op een nieuw onderstel. Zit ook korting op. wel gewoon de volle fabrieksgarantie omdat er niets mis mee is.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

muis

  • Gast
Re: holtkamper kopen
« Reactie #5 Gepost op: maart 03, 2016, 07:29:14 pm »

Holtkamper heeft regelmatig aanbiedingen en biedt ook wel de eigen showmodellen te koop aan. Kijk ook eens op de site
Gelogd

johan123

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 148
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer
  • Johan
Re: holtkamper kopen
« Reactie #6 Gepost op: maart 04, 2016, 10:09:23 am »

Op dit moment staan de showmodellen te koop. En een spacer met ouder karretje, maar nieuwe tent. Ook niet gek.......
Zie holtkamper website --> outlet

Gelogd
Space

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: holtkamper kopen
« Reactie #7 Gepost op: maart 04, 2016, 10:50:16 am »

Volgens mij vraagt de topic starter naar het gunstigste moment om een nieuwe holtkamper te kopen :#

Als een showroom model ook als nieuw wordt gezien is dat natuurlijk instant korting.
Voor het overige, gewoon gaan praten en een offerte laten opmaken. en vervolgens proberen uit te vissen of er acties aan zitten te komen....

Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: holtkamper kopen
« Reactie #8 Gepost op: maart 04, 2016, 06:33:51 pm »

Volgens mij vraagt de topic starter naar het gunstigste moment om een nieuwe holtkamper te kopen :#

Als een showroom model ook als nieuw wordt gezien is dat natuurlijk instant korting.
Voor het overige, gewoon gaan praten en een offerte laten opmaken. en vervolgens proberen uit te vissen of er acties aan zitten te komen....
Daar kan HK zelf het meeste over zeggen denk ik. Een showmodel is gewoon nieuw met de volle fabrieksgarantie. Wel met een korting uiteraard. Ook daarvoor het best contact opnemen met HK.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

edheeren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 122
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon M Membrane Airco Sunrise Pack 2007
  • Holtkamper Cocoon M Membrane Airco Sunrise 2007
Re: holtkamper kopen
« Reactie #9 Gepost op: maart 21, 2016, 10:17:33 am »

Mijn ervaringen hebben opgelerverd dat de maand okt nov de beste maanden zijn
succes
Gelogd

muis

  • Gast
Re: holtkamper kopen
« Reactie #10 Gepost op: maart 21, 2016, 07:09:25 pm »

Mijn ervaringen hebben opgelerverd dat de maand okt nov de beste maanden zijn
succes
voor een nieuwe?  Mag ik vragen waarom. Holtkamper heeft door het jaar heen toch ook aanbiedingen?
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: holtkamper kopen
« Reactie #11 Gepost op: maart 22, 2016, 08:06:08 am »

voor een nieuwe?  Mag ik vragen waarom. Holtkamper heeft door het jaar heen toch ook aanbiedingen?

Klinkt toch heel logisch, kerstspullen zijn derde kerstdag ook veel goedkoper dan de maanden daarvoor.

Je koopt een klapkar vaak in het voorjaar met idee dat ding in de zomer te gebruiken. In najaar moet je heel lang wachten en zijn mensen minder geneigd te kopen.
HK, en alle andere klapkarboeren, wil vanwege bedrijfseconomische redenen graag een constante productie en geldstroom gedurende het gehele jaar.
Om te bereiken dat mensen in stille tijden een klapkar willen kopen zul je dus juist in die tijd het kopen moeten stimuleren middels acties.
Gelogd

edheeren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 122
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon M Membrane Airco Sunrise Pack 2007
  • Holtkamper Cocoon M Membrane Airco Sunrise 2007
Re: holtkamper kopen
« Reactie #12 Gepost op: maart 22, 2016, 10:33:21 pm »

Klinkt toch heel logisch, kerstspullen zijn derde kerstdag ook veel goedkoper dan de maanden daarvoor.

Je koopt een klapkar vaak in het voorjaar met idee dat ding in de zomer te gebruiken. In najaar moet je heel lang wachten en zijn mensen minder geneigd te kopen.
HK, en alle andere klapkarboeren, wil vanwege bedrijfseconomische redenen graag een constante productie en geldstroom gedurende het gehele jaar.
Om te bereiken dat mensen in stille tijden een klapkar willen kopen zul je dus juist in die tijd het kopen moeten stimuleren middels acties.
precies dat bedoel ik :>
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re: holtkamper kopen
« Reactie #13 Gepost op: maart 22, 2016, 11:03:02 pm »

Eindejaars acties en de modellen van dat jaar moeten weg. Na de zomer moeten ze van de '2016' modellen af.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal