Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Thule FreeRide 532 fietsendrager op  (gelezen 1575 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

whmeeske

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 31
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Modulair met adventuretent
Thule FreeRide 532 fietsendrager op
« Gepost op: mei 21, 2016, 02:36:56 pm »

Ik heb even een vraagje, we willen dit jaar graag de fietsen meenemen. We hebben een roofrack op onze Cocoon, alleen weten we niet welke fietsendragers daar op kunnen. Nu had ik deze (Thule FreeRide 532) gevonden maar past hij om de ronde buizen van het roofrack?
We kunnen het vragen bij de verkoper maar we weten ook niet precies de doorsnee van de buizen.

Heeft iemand ook ervaring met het roofrack? Waar laat je dat ding als je op de camping staat?

Alvast bedankt.
Gelogd

Klapband

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort IQ LL XL
Re: Thule FreeRide 532 fietsendrager op
« Reactie #1 Gepost op: mei 21, 2016, 09:22:22 pm »

Zelf heb ik ook een probleem met twee gekregen fietsendragers voor op dakdragers; de dakdragers zijn te dik (of de klemmen te klein...) Ik kwam er achter dat Thule het T-track-systeem kent. Die pennetjes schuif je IN de dakdrakers en daar draai maak je de fietsendrager op vast. Wellicht heeft Holtkamper die voorbereiding ook in z'n roofrack gemaakt?

Ik heb geen ervaring met een roofrack, maar iets zegt mij dat je gewoon een goed slot mee moet nemen en het ding ergens aan de carrosserie van de vouwwagen knoopt. Dit geldt dan ook voor de fietsendragers.
Gelogd
Wat is jouw klapband?

whmeeske

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 31
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Modulair met adventuretent
Re: Thule FreeRide 532 fietsendrager op
« Reactie #2 Gepost op: juni 06, 2016, 12:31:33 am »

Maar even contact gezocht met Holtkamper, de fietsendragers moeten passen, dus daar gaan we dan maar van uit.

Moeten dan maar flink wat fietssloten meenemen om het roofrack en de fietsen vast te zetten. Misschien kan hij wel onder de dissel liggen, kunnen we hem daaraan vast maken. Maar even afwachten hoe en wat. Kwam ook een foto tegen (facebook Holtkamper foto's) dat ze het roofrack gebruikten als waslijn ;)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal