Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Leeftijd tentdoek en wel of geen 'vast' grondzeil  (gelezen 4873 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DouweFlyer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Holtkamer Flyer
Re: Leeftijd tentdoek en wel of geen 'vast' grondzeil
« Reactie #15 Gepost op: juni 03, 2016, 12:56:49 pm »

Hoi Tante,
Om advies te geven is natuurlijk erg moeilijk. De grootte van de beurs, soort vakantie, samenstelling gezin, omgeving van vakantieland enz spelen allemaal mee. Wij hebben destijds bewust gekozen voor een vouwwagen. Waarom?
- Allergisch voor haringen
- Wij trekken, dus moet snel opzetten en afbreken
- Toch enige vorm van comfort; ruimte tijdens slechtere dagen
- Kinderen destijds klein, dus we zochten iets wat alleen is op te zetten en af te breken (konden vrouw en kinderen naar de speeltuin)
- Bij aanschaf van een tent ook een aanhanger nodig; waar laat je die 's winters?
- Opbergen van de tent; neemt ook ruimte
- Model tent

Volgens mij zijn de moderne tenten ook gemakkelijk met opzetten en ik denk dat wanneer je als gezin een team bent het opzetten en inpakken best snel gaat. Ook een vouwwagen heeft zijn tijd nodig. Wil je echt snel, dan moet je een grotere caravan nemen; poten indraaien en weg.
En met betrekking tot je keuken, genoeg keuze. Tenslotte doe je dat zelf.
 
Een vakantie zal altijd duur zijn. Het is een beleving en daarvoor zul iets over moeten hebben (net als het bezit van een auto). Ga je niet op vakantie, bespaar je nog meer.

Mijn conclusie is, heb je het geld er nu voor over, dan gewoon doen. Over 5 jaar zul je daar allang weer overheen zijn, maar geniet je wel iedere 3 weken opnieuw van je kampeermiddel.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal