Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jamet Arizona vraag??  (gelezen 2509 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

outlaw

  • Gast
Jamet Arizona vraag??
« Gepost op: mei 20, 2013, 05:54:18 pm »

 Hallo allemaal, :zw mijn naam is Tjerk en sinds afgelopen weekend zijn wij trotse bezitters van een Jamet Arizona uit 97.
Voorheen aantal keer met de tent op pad geweest maar vanaf nu met de klapkar.
 Het is onze eerste vouwwagen en hebben er veel zin in om van de zomer er lekker mee weg te gaan. O0
Wat een kar zeg.. :o..was onze eerst indruk toen we hem hadden staan, opzetten ging vlotjes geen problemen, maaaarr vindt een gapend gat onder de bak waar je opstapje staat niet echt een fraai zicht.
Er zit bij de wagen ook niets voor bij, mijn vraag is dan ook wat hoort daar eigenlijk? en hoe zit dit gemonteerd?
Ook kunnen we op de achterkant van de bakwagen niets vinden waar het aan zou moeten hangen?

Dit is mijn eerste post, maar als het goed is zit er een afbeelding bij van een arizona met het gapend gat wat ik bedoel.

Heb al wat aan het rondzoeken geweest op het forum,....sjezus wat een berg informatie is hier te vinden toppie.

Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Jamet Arizona vraag??
« Reactie #1 Gepost op: mei 20, 2013, 05:57:18 pm »

Het lijkt mij dat daar een soort schortje moet hangen. Behalve dat het er mooier uit ziet helpt het ook nog eens om bij koudere avonden de tocht tegen te houden.
Gelogd

Elisa

  • Gast
Re: Jamet Arizona vraag??
« Reactie #2 Gepost op: mei 20, 2013, 06:48:41 pm »

Daar hoort een stukje zeil te hangen dat je óf via een geleider aan de wagen schuift, óf met drukknopen bevestigt. Het hoort er standaard bij te zitten!
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Jamet Arizona vraag??
« Reactie #3 Gepost op: mei 20, 2013, 06:55:07 pm »

Bij ons zit daar een "schort" wat met een drukknoop in het midden en elastieken op de hoeken wordt vastgemaakt aan de wagen.

Op deze foto zie je hem wel zitten:



En hier een bij een wat oudere Arizona:

« Laatst bewerkt op: mei 20, 2013, 07:01:16 pm door Ccindy »
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

outlaw

  • Gast
Re: Jamet Arizona vraag??
« Reactie #4 Gepost op: mei 20, 2013, 08:12:03 pm »

hmm zit idd een drukker in het midden, maar de schort zit er dus niet bij, denk dat ik er eentje laat maken bij zeilmakerij.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Jamet Arizona vraag??
« Reactie #5 Gepost op: mei 20, 2013, 08:34:55 pm »

hmm zit idd een drukker in het midden, maar de schort zit er dus niet bij, denk dat ik er eentje laat maken bij zeilmakerij.

Aan de beide hoeken zit dan gewoon zo'n tentelastiek. Die gaat bij ons om de steuntjes waar normaal de keuken op rust als de wagen is ingeklapt.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal