Je komt met een idee en dan is het maar afwachten hoe iets uitpakt.
Maar dankzij de leden is het weer een top uitje geworden.
De afspraak met Kees Kampeert was zo gemaakt.
Wat een energie heeft Jelle.
Heerlijk om iemand te treffen die net zoveel passie heeft voor vouwwagens als ik.
Om 11:00 stappen we in de auto met de wetenschap dat er al leden een tijdje onderweg zijn om naar Scheemda te komen.
Omdat we weten dat het niet naast de deur ligt hebben we vanuit de club voor broodjes en slaatje gezorgd.
Vanuit Kees Kampeert word er voor koffie, thee en andere drinken gezorgd: hiervoor dank.
We zijn gelukkig de eersten en kunnen nog even wat herinneringen ophalen en komen er achter dat we elkaar toch al heel wat jaartjes kennen.
Niet lang daarna komen de eersten al aan in het altijd drukke Scheemda.
Om 12:30 gaan we eerst maar eens wat eten, na een leuke opening van Jelle die er toch wel werk van heeft gemaakt.
En vertelde hoe het voor hem allemaal begon en hoe we als vouwwagenclub met Jelle in contact zijn gekomen en dingen hebben gedaan.
Ik had toch wel vaak een moment van dat is waar ook zo zijn we ooit begonnen en wat hebben we een mooie club opgebouwd met onze leden.
Vond trouwens de lunch niet alleen nodig maar ook een hele gezellige manier om eerst nieuwe gezichten te leren kennen en met oude bekenden wat bij te praten.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Dan is het toch het moment om te beginnen aan waar we voor gekomen zijn.
Uitleg en kijken naar een uitvouw- en invouw demo van de Numero dertien.
En zoals gewoonlijk bij een demo van de vouwwagenclub komen er vragen en opmerkingen die net wat dieper ingaan op de materie dan normaal.
Ik vind dat Jelle goed geslaagd is en je kunt merken dat hij weet waar hij mee bezig is.
Veel voelen, ruiken en ritsen, proberen oprollen van tentdoek etc.
En het met elkaar praten maakt het dat ik zo'n bijeenkomst net iets anders vind dan zelf naar een winkel gaan.
Het geeft je net weer andere inzichten waar je zelf nog niet aan gedacht had.
De dag was weer zo voorbij en word het tijd om weer afscheid te nemen.
Ik wil hierbij de leden weer hartelijk bedanken voor de inzet en gezelligheid.
Er komen nog wel meer uitjes, en heb je een goed idee laat het dan even weten want dan kijken we hoe we je kunnen helpen met het realiseren van een top Klapuitje..
Ben alweer bezig met een nieuw uitje dus houd het forum in de gaten.
En er is natuurlijk nog altijd ons klapweekend.
https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=28285.0https://www.keeskampeert.nl/Heb niet alle foto's bij het bericht gezet dus wil je die toch hebben/zien doe me even een berichtje, of denk je die foto wil ik niet bij het bericht hebben meld je dan ook even.