Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk  (gelezen 18825 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

manon1965

  • Gast
Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Gepost op: januari 31, 2013, 06:28:10 pm »

Hallo wij willen met de vouwwagen richting Karinthië dit jaar. Wij zoeken een leuke camping in de buurt van een zee. Zwembad geen noodzaak. Iemand nog leuke suggesties???
Gelogd

Palafima

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #1 Gepost op: januari 31, 2013, 07:31:49 pm »

Hallo Manon,

Stop maar met zoeken; Camping Ossiacher See in Ossiach is helemaal af! Inderdaad geen zwembad maar verder helemaal top! Direct aan meer(Ossiacher See) en verder topcamping! Even de Kärnter Carte aanschaffen en topvakantie!

Voor meer info stuur maar berichtje!
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #2 Gepost op: januari 31, 2013, 09:15:51 pm »

Het ziet er wel erg vol en druk uit. Wij kijken ook naar een camping maar dit lijkt me zo groot. En dan nog maar weinig plaatsen aan de see zelf klopt dat?
Gelogd
Jevipro

Palafima

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #3 Gepost op: februari 01, 2013, 06:43:29 am »

Absoluut niet groot! Niet alle plaatsen zijn aan het meer inderdaad maar wel vaak met uitzicht erop. Aanschaffen Kärnter Carte is absoluut een aanrader; kan je overal gratis(of bijna gratis) in. Wij zijn met 3 kleine kinderen in alle kabelbanen en parken in de wijde omgeving geweest!
Gelogd

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Columbia
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #4 Gepost op: februari 01, 2013, 10:52:01 pm »

Wij zijn vorig jaar op camping Juritz in Feistritz im Rosental geweest. Leuke camping met zwembad en speeltuin. Goed restaurant en redelijk sanitair. De plekken waren niet heel erg groot. Kätern kaart is zeker aan te raden.
Gelogd

irritanto

  • Gast
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #5 Gepost op: februari 01, 2013, 11:07:58 pm »

Schluga See camping.
Leuke eenvoudige betaalbare camping. Prachtige omgeving. Aardige mensen.

Karnten card is een must!
Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #6 Gepost op: februari 03, 2013, 06:54:00 pm »

Hebben in 2010 op Terrassencamping Ossiacher See gestaan : http://www.terrassen.camping.at/nl/home.html
Hebben een super tijd gehad.
Gelogd

Kien

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 406
  • Merk Vouwwagen: Malawi 2.0
  • lekker water is nog geen bier....
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #7 Gepost op: februari 03, 2013, 08:33:28 pm »

http://www.camping-jodl.at. is ietwat kleiner, heb ik zo'n dertig jaar geleden gestaan met m'n ouders...
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #8 Gepost op: februari 03, 2013, 09:51:15 pm »

ik ga zo morgen allemaal bekijken sla ze op in me mapje ik ben dan wel niet de toppicstarter maar....dank jullie wel
Gelogd
Jevipro

manon1965

  • Gast
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #9 Gepost op: februari 04, 2013, 12:14:21 pm »

Idd ook allemaal erg bedankt voor de suggesties....na her en der wat rondgesnuffelt te hebben valt mijn keuze denk ik wel op terrassencamping Ossiachersee  :J
Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #10 Gepost op: februari 04, 2013, 07:24:53 pm »

Idd ook allemaal erg bedankt voor de suggesties....na her en der wat rondgesnuffelt te hebben valt mijn keuze denk ik wel op terrassencamping Ossiachersee  :J

Ik weet niet hoe aktief jullie zijn in de vakantie's, maar wij hebben toen per persoon een kärnten card aangeschaft. Waar het op neer komt is dat je een x bedrag pp betaald voor de periode die je hem wil hebben en je daarna in meer dan 200 musea's, skiliften, dierentuinen etcetcetc gratis entree hebt. Zo niet, dan een leuke korting. Zo uit mijn hoofd betaalde wij voor een volwassene 40 euro voor 2 weken, maar als je dan bedenkt dat sommige liften/treintjes naar boven bijna 20 euro pp retour kosten  ::)   Dan heb je die er zo uit. Op de camping kunnen ze je zo vertellen waar je hem kan halen (soort van VVV in het dorp).

http://www.kaerntencard.at/
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #11 Gepost op: februari 04, 2013, 08:05:27 pm »

Ik weet niet hoe aktief jullie zijn in de vakantie's, maar wij hebben toen per persoon een kärnten card aangeschaft. Waar het op neer komt is dat je een x bedrag pp betaald voor de periode die je hem wil hebben en je daarna in meer dan 200 musea's, skiliften, dierentuinen etcetcetc gratis entree hebt. Zo niet, dan een leuke korting. Zo uit mijn hoofd betaalde wij voor een volwassene 40 euro voor 2 weken, maar als je dan bedenkt dat sommige liften/treintjes naar boven bijna 20 euro pp retour kosten  ::)   Dan heb je die er zo uit. Op de camping kunnen ze je zo vertellen waar je hem kan halen (soort van VVV in het dorp).

http://www.kaerntencard.at/


wij zijn niet echt museum gangers maar... als het doe museums zijn dan zijn wij wel geneigd om erheem te gaan maar alleen schilderrijens... nee.
Maar het is iets dat ik zeker ga onthouden... eh ik heb het opgeslagen op me telefoon.
Dank voor de tip
Gelogd
Jevipro

Palafima

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #12 Gepost op: februari 05, 2013, 06:35:00 am »

Kärnte Carte kan je gewoon bij receptie Ossiacher See kopen. Gaat niet echt niet alleen om musea maar meer om fantastiche skiliften naar mooie plekjes, en natuurparken, rodelbanen etc.!
Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #13 Gepost op: februari 05, 2013, 08:22:00 am »

Kärnte Carte kan je gewoon bij receptie Ossiacher See kopen. Gaat niet echt niet alleen om musea maar meer om fantastiche skiliften naar mooie plekjes, en natuurparken, rodelbanen etc.!

Precies, om de hoek zit nog een ru?ne waar een soort van apelheul in zit, je kunt er ook mee op de boot over de ossiacher see, iemand met een verzameling slangen/reptielen,

Kijk anders eens op de site. Daar staat een compleet boekwerk met index en dan krijg je een indruk van wat je er allemaal mee kunt.
Gelogd

manon1965

  • Gast
Re: Gezocht leuke camping in Karinthië Oostenrijk
« Reactie #14 Gepost op: februari 05, 2013, 10:15:27 am »

Als wij in Oostenrijk zijn kopen wij meestal zo'n voordeel card. Omdat wij vrij veel met kabelbanen gaan en bezienswaardigheden bezoeken en bijv. musea. En vaak is het openbaar vervoer ook gratis (hangt af van de regio) Mja dit jaar gaat onze hond weer mee en dat loopt vast weer anders als anders  :P
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal