Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe voorwand  (gelezen 12084 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ejpwg

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 464
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL Windforce
Re: Nieuwe voorwand
« Reactie #30 Gepost op: september 23, 2015, 06:44:35 pm »

Hij wordt inderdaad helemaal met een rits aan de luifel vastgemaakt. Je kan wel een deel erin ritsen maar omdat er boven zo'n rare knik in zit kan je dat deel niet echt mooi afspannen, het ziet er dan een beetje raar uit. Als je ze beide erin rits kan je boven aan een stukje dichtritsen en met een clipje vastzetten en dan kan je een gedeelte oprollen om open te zetten.

We gaan volgende maand naar de beurs, dan maar eens goed kijken hoe hij nu eigenlijk vast zit en werkt  ::)

De slikranden ( zoals dat zo mooi heet  :) ) zitten er echter niet standaard op. Dat is weer een extra optie net als slikranden voorbij de zijwanden. Maar dat vonden we echt een beetje te duur worden. Het is al een hele uitgave, niet waar  :P

Daar hebben ze ons niet op gewezen, dat word dus nog even overleggen bij Holtkamper over wat we nu precies wel en niet krijgen
hij staat bij ons op de bestelling met de prijs van de prijslijst als op de site staat, en dat is de prijs van de oude wand
inmiddels hebben ze de aanbieding van 50% korting, maar ik zie nergens een nieuwe prijs staan  I:
« Laatst bewerkt op: september 23, 2015, 07:06:47 pm door ejpwg »
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Nieuwe voorwand
« Reactie #31 Gepost op: september 23, 2015, 07:05:02 pm »

De nieuwe voorwand vind ik prachtig aansluiten en wat betreft het niet nodig hebben van een voorwand omdat je boven of onder Lyon zit bestrijd ik. Nu twee jaar achtereen in de buurt van Nimes te hebben gekampeerd kan ik melden dat het best fijn is om de boel ivm korte of langere stortbuien af te sluiten. Helaas ligt de prijs van een Holtkamper ver boven mijn budget dus ben ik en mijn kinderen dik tevreden met onze Jamet.
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Nieuwe voorwand
« Reactie #32 Gepost op: september 23, 2015, 09:04:03 pm »

Wij hebben al eens in Nancy gestaan, en gaan 2016 in Reims beginnen. Klappen is klappen, maakt niet uit waar je staat :-)

Ik vind persoonlijk de voorwand een hebbeding. Voor ons is de diepe luifel, en de binnenruimte genoeg.
Gelogd

ejpwg

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 464
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL Windforce
Re: Nieuwe voorwand
« Reactie #33 Gepost op: september 23, 2015, 09:11:40 pm »

Kopt..... ik wil hem HEBBE dat DING  WW WW WW

(of eigenlijk mijn vrouw..... sssstttt....)
« Laatst bewerkt op: september 23, 2015, 09:19:22 pm door ejpwg »
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Nieuwe voorwand
« Reactie #34 Gepost op: september 23, 2015, 11:13:10 pm »

We rijden er altijd doorheen :) en er bestaan ook nog hotels en dergelijke. Alleen kamperen begint onder Lyon!

Je doet jezelf (en je gezin?) een hoop te kort... Maar goed, ieder zijn meug  :J
Gelogd

-maaike-

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 48
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Re: Nieuwe voorwand
« Reactie #35 Gepost op: september 24, 2015, 12:47:16 pm »

De prijs van de nieuwe voorwand is 995 en daar kregen wij dus inderdaad 50% korting op.

Verder moet iedereen zelf lekker weten waar en wanneer hij op vakantie gaat.
Voor ons zal de voorwand zeker van toegevoegde waarde zijn. We hadden hem dit jaar en vorig jaar best wel kunnen gebruiken ( als we de Kyte toen al hadden gehad   :# :#)
Gelogd

ejpwg

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 464
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL Windforce
Re: Nieuwe voorwand
« Reactie #36 Gepost op: september 24, 2015, 01:26:37 pm »

De prijs van de nieuwe voorwand is 995 en daar kregen wij dus inderdaad 50% korting op.

Bij ons staat deze op de bestellijst voor het bedrag van € 795,-
en ik heb al gevraagd hoe dat zit met die korting, en daar zou ik nog over gebeld worden (maar dat overleg ik nu wel op de beurs)
Ik heb in elk geval nog wel wat ruimte voor onderhandeling met de bedragen zoals het zou moeten kosten versus korting enzo....

We zullen zien
 :J
Gelogd

smoutewm

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 40
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Re: Nieuwe voorwand
« Reactie #37 Gepost op: oktober 04, 2015, 07:04:05 pm »

Ik heb begin september de bestelling geplaatst (Bunnik) voor een Kyte S met windforce. Daar werd direct aangegeven dat de voorwand € 995,- moest kosten en dat er een korting van € 500,- werd gegeven. Ik heb deze er bijbesteld, in Bretagne (waar we normaal gesproken de vakanties vieren) is het niet altijd even warm. Wat extra afsluitbare leefruimte is dan welkom. Daarnaast vind ik, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk, de vorm best mooi.
Gelogd
La pluie en Bretagne.....? Une légende!

ejpwg

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 464
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL Windforce
Re: Nieuwe voorwand
« Reactie #38 Gepost op: oktober 12, 2015, 11:57:07 am »

Op de beurs zagen wij dat er nu ook een optie voor slikranden op de zijwanden van de luifel mogelijk is

Dat samen met de slikranden onder de "nieuwe" voorwand maakt de luifel rondom zo goed als wind dicht
en dat lijkt ons bij langdurig slechter weer ideaal, zeker omdat je ook onder de luifel kookt

En dan heb je ook meteen meer leefruimte dan dat je binnen "moet" gaan zitten omdat het onder de luifel te koud is of tocht

Bij ons word het dus het complete pakket, nieuwe voorwand MET slikranden en dan slikranden op de zijwanden van de luifel
maakt hem wel weer iets duurder, maar liever nu in een keer dan achteraf van "had ik het maar meteen gedaan  ::)"
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal