Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jametic rondo bruin/beige vervat editie  (gelezen 3626 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk: kampeermiddel : Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Jametic rondo bruin/beige vervat editie
« Gepost op: mei 28, 2014, 04:28:08 pm »

Wij hebben sinds zaterdag een jametic rondo in de kleur bruin/beige, wat volgens mij de vervat outdoor special is. Nou is vervat in 2011 failliet gegaan, en helaas weten ze er daarom niks meer van. In mijn zoektocht naar luifelzijwanden en een voortentuitbouw heb ik jamet en diverse dealers aangeschreven. Het vreemde is alleen dat zowel Obelink als Jamet zelf niet weet dat deze vouwwagen ooit in een andere kleur als ecru/blauw gemaakt is. Terwijl wel alle Jamet labels erop zitten. Als ik op internet zoek naar deze vouwwagen kom ik ook een advertentie tegen van vervat en daar staat ook bij dat deze vouwwagen ook in blauw/ecru verkrijgbaar is. Het lijkt mij dan ook dat er behalve de kleur geen verschil tussen beide zit. Het antwoord van Obelink en Jamet heeft mij echter aan het twijfelen gebracht. Omdat het toch wel een behoorlijk bedrag is voor de zijwanden en uitbouw, zou ik graag zeker willen weten of onze rondo wel hetzelfde is als de standaardversie. Heeft iemand op het forum misschien deze wagen of weet iemand hier meer over.
Gelogd

jozefien

  • Gast
Re: Jametic rondo bruin/beige vervat editie
« Reactie #1 Gepost op: mei 29, 2014, 12:36:59 am »

Breng eens een bezoek aan Campolife in Heinenoord. Daar werkt een verkoper die voorheen bij Vervat werkte, dus misschien kan die je verder helpen. Campolife is ook Jamet dealer
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2014, 12:41:20 am door jozefien »
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re: Jametic rondo bruin/beige vervat editie
« Reactie #2 Gepost op: mei 29, 2014, 09:20:47 am »

Vervat heeft naast de Jamet serie inderdaad en eigen lijn gehad. Het zijn de zelfde wagens alleen in andere kleuren. Wij hebben een Louisiana gehad deze was ecru/blauw in plaat van licht grijs/blauw. De wagen was exact aan de Jamet. Je kan denk ik moeilijk nog accessoires in de juiste kleuren krijgen.
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk: kampeermiddel : Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: Jametic rondo bruin/beige vervat editie
« Reactie #3 Gepost op: mei 29, 2014, 09:45:45 am »

Ik heb campolife gemaild, bedankt voor de tip. Hopelijk krijgen we snel een bevestiging dat het inderdaad past. En anders moeten we maar kijken of we het op maat kunnen laten maken.
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk: kampeermiddel : Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: Jametic rondo bruin/beige vervat editie
« Reactie #4 Gepost op: mei 31, 2014, 04:32:55 pm »

Campolife heeft inmiddels gereageerd. Behalve de kleur is er geen verschil met andere rondo's. En de luifel zijwanden en de uitbouw van de Dakota moeten dus passen. De zijwanden heb ik inmiddels besteld, hopelijk hebben we ze voor ons proef weekend volgende week. De uitbouw laten we nog even achterwege. Eerst even kijken hoe de voortent ruimte in het echt bevalt. Behalve dat het een flink bedrag is, twijfelen we ook over de breedte, inclusief uitbouw komen we dan op ruim 7 meter. Terwijl we met de vendome, toch ook al 5.20m breed waren en lang niet altijd meer als 2 meter rondom vrij hadden.
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2014, 09:44:12 pm door vendome95 »
Gelogd

danny060473

  • Gast
Re: Jametic rondo bruin/beige vervat editie
« Reactie #5 Gepost op: mei 31, 2014, 05:53:48 pm »

Hij is met uitbouw en bijbehorende scheerlijnen echt heel breed, het is goed zoeken naar campins met grote plaatsen hoor.
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk: kampeermiddel : Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: Jametic rondo bruin/beige vervat editie
« Reactie #6 Gepost op: mei 31, 2014, 08:00:48 pm »

Hij is met uitbouw en bijbehorende scheerlijnen echt heel breed, het is goed zoeken naar campins met grote plaatsen hoor.

Ja, daar ben ik ook bang voor. Vandaar dat we het maar niet gedaan hebben. Maar jullie hebben de uitbouw wel begrijp ik?
Gelogd

danny060473

  • Gast
Re: Jametic rondo bruin/beige vervat editie
« Reactie #7 Gepost op: mei 31, 2014, 09:19:56 pm »


Ja, daar ben ik ook bang voor. Vandaar dat we het maar niet gedaan hebben. Maar jullie hebben de uitbouw wel begrijp ik?
Klopt, wij hebben hem als slaap/speelkamer voor onze kleine man
Gelogd

kws

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 10
  • Merk: kampeermiddel : Cabonon Imperia
Re: Jametic rondo bruin/beige vervat editie
« Reactie #8 Gepost op: juni 02, 2014, 06:18:54 pm »

Wij hebben ook een rondo in de vervat kleuren en deze is voorzien van luifel zijwanden, wat mij opvalt is dat ik deze zijwanden niet mooi strak krijg. Als jullie dit wel lukt lees ik dit graag. Tevens wordt onze vw. al erg vaal op de bruine doek oppervlakken hoe is dit bij jullie?

Groeten
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk: kampeermiddel : Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: Jametic rondo bruin/beige vervat editie
« Reactie #9 Gepost op: juni 02, 2014, 07:55:58 pm »

Wij hebben ook een rondo in de vervat kleuren en deze is voorzien van luifel zijwanden, wat mij opvalt is dat ik deze zijwanden niet mooi strak krijg. Als jullie dit wel lukt lees ik dit graag. Tevens wordt onze vw. al erg vaal op de bruine doek oppervlakken hoe is dit bij jullie?

Groeten

Wij gaan hem van het weekend voor het eerst proberen. Maar uit wat ik hier heb gelezen, moet de boog dan wat hoger staan en dan zouden ze wel strak moeten staan. Maar dat is natuurlijk van horen zeggen.
Bij de ramen aan de achterzijde kan je bij ons ook wel zien, dat het bruin wat verkleurd is. Maar de vorige eigenaars hebben 3 weken bij 38 graden in Italiƫ ermee gestaan, zonder enige schaduw. Dus ik denk dat het daar van komt.
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk: kampeermiddel : Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: Jametic rondo bruin/beige vervat editie
« Reactie #10 Gepost op: juni 09, 2014, 01:29:09 pm »

We hebben hem van het weekend voor het eerst opgezet. Inclusief de luifelzijwanden die officieel voor de Dakota bedoeld zijn. Ik vond hem best strak staan. Met de zijwanden zie je goed hoe de poten van de luifel horen te staan. Als je de poten goed naar binnen draait en omhoog zet, vonden wij het strak genoeg staan.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal