Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: pootjes van keuken Alpenkreuzer Tempo  (gelezen 2470 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jackubachs

  • Gast
pootjes van keuken Alpenkreuzer Tempo
« Gepost op: juli 09, 2011, 05:22:00 pm »

Hallo,
Wij hebben een Alpen kreuzer Tempo uit 2001. De keuken is los te plaatsen, en heeft pootjes die je uit kunt draaien met behulp van klemschroeven. Nu moet je die allemachtig goed aandraaien, wil de keuken niet in elkaar storten en een van de knoppen ervan is ook al stuk. De klemschroeven klemmen in "deukjes" in de poten. Helemaal ideaal is het niet.
Mijn plan is om de deukjes uit te boren, en er simpelweg bouten in de steken. Heeft iemand daar ervaring mee, oefent het b.v. invloed uit op de sterkte van de poten als je er gaten in gaat boren?
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:pootjes van keuken Alpenkreuzer Tempo
« Reactie #1 Gepost op: juli 09, 2011, 07:05:44 pm »

met kleine gaatjes 4/5 mm zal het wel meevallen met het verzwakken van de pootjes.
Je zit dan alleen aan één hoogte vast.
Ik denk dat je nu redelijk traploos de hoogte kunt instellen voor een ongelijke vloer.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

jackubachs

  • Gast
Re:pootjes van keuken Alpenkreuzer Tempo
« Reactie #2 Gepost op: juli 09, 2011, 09:19:00 pm »

Ja, dat realiseer ik me, maar dat is nu ook niet zo gemakkelijk en daar gaan we dan plankjes voor meenemen. Bedankt voor je antwoord!
Gelogd

Plukvandepetteflet

  • Gast
Re:pootjes van keuken Alpenkreuzer Tempo
« Reactie #3 Gepost op: juli 16, 2011, 08:38:17 pm »

Ik heb een Allure waar ook problemen mee waren.
Nu heb ik nieuwe moeren gelast en de bouten vervangen door een versie met grote zwarte knop.

Werkt erg goed, ik hoef niet meer bang te zijn dat de keuken omvalt omdat een van de poten niet goed is aangedraaid.

http://www.tourmaster.nl/upload/producten_product_afbeelding_133.jpg
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal