Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: 100 km sticker  (gelezen 3776 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hollie

  • Gast
100 km sticker
« Gepost op: mei 24, 2012, 08:04:51 pm »

Hallo,

Ik ben de eigenaar van een jamet jametic 4x4, deze bevalt uitstekend en onlangs gekeurd voor de duitse snelweg.
Nu de sticker in huis is, kom ik op het volgende probleem.

Waar plak ik mijn sticker op? Op het groene dekkleed lijkt me geen optie, na 2 of 3 keer kleden van de kar is de sticker los.
Iemand een suggestie?

Groet

Erik
Gelogd

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re: 100 km sticker
« Reactie #1 Gepost op: mei 24, 2012, 08:29:29 pm »

Een mogelijke oplossing staat in dit http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,9230.0.html topic.
Gelogd

oscar

  • Gast
Re: 100 km sticker
« Reactie #2 Gepost op: mei 27, 2012, 08:47:47 pm »

Hoi ik zou hem helemaal er niet op plakken.
Als je hem erop hebt geplakt en je rijd in Duitsland harder dan 100km bv 120km dan is de pakkans veel groter. Want immers de 100km stikker valt erg goed op en zet dus de politie aan het denken en word je misschien aangehouden. Voor de wet voldoe je aan alle eisen oplooprm ABS en schokbrekers. Dus doe je niks verkeerd buiten dat de stikker vergeten is op de VW te plakken.
Ik ga donderdag onze nieuwe VW jametic ophalen en laat helemaal niks keuren want aan het matrieel ligt het niet het is alleen papier wek. Dit is wat onze dealer zo letterlijk heeft vertelt.
Ik zat vandaag op de site van jamet te kijken en als je daar goed leest staad er dat alle vouwwagens ook oude types zonder schokbrekers zonder problemen 130km mee mag en kan rijden Franse wet.


Gelogd

cewi

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 418
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon MTT
  • HK Cocoon MTT
Re: 100 km sticker
« Reactie #3 Gepost op: mei 27, 2012, 10:07:00 pm »

Keur hem ook niet. Leuk rijden met een inhaalverbod voor vrachtwagens en auto's met aanhangers. Rij je met je 100 km sticker lekker achter een vrachtwagen aan :)
Gelogd

ILOnA_013

  • Gast
Re: 100 km sticker
« Reactie #4 Gepost op: mei 27, 2012, 10:16:38 pm »

Keur hem ook niet. Leuk rijden met een inhaalverbod voor vrachtwagens en auto's met aanhangers. Rij je met je 100 km sticker lekker achter een vrachtwagen aan :)


vind ik leuk
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: 100 km sticker
« Reactie #5 Gepost op: mei 28, 2012, 06:40:13 am »

Onze Jametic is ook niet gekeurd, maar we rijden altijd ca. 100 in Duitsland. Gewoon zorgen dat je niet opvalt. Vrachtwagens snel inhalen en weer invoegen. Hinder je ander en sneller verkeer ook niet. Als je rechts rijdt ziet de politie niet hoe hard je rijdt, omdat ze zelf stukken sneller rijden. Alleen bij flitscontrole Ben je de l.l.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: 100 km sticker
« Reactie #6 Gepost op: mei 29, 2012, 08:36:57 pm »

Wij hebben het wel gedaan en we hebben de sticker op een rond stukje metaal geplakt. Wij zaten met de NL sticker die eraf was gegaan en dankzij mijn zwager hebben we DE oplossing gezien. Die heeft de NL sticker op een stukje plastic geplakt (van een doosje waar normaal ijs in zit schep ijs.) en dat op de achterkant geplakt met kit. Zit erg mooi en ideaal gaan wij ook doen
Gelogd
Jevipro
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal