Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
Wij hebben er vandaag één aangeschaft. Iedereen die hem gebruikt tevreden?
ja, als je bij de eerste poort aankomt dan stop je naast het ticketapparaat (dit is een veiligheidje voor als hij niet piept) en als hij dan piept dan gaat de poort open.. Bij de volgende peage zou je dus moeten betalen, maar als je aan komt rijden kan je élke poort nemen met een oranje T erboven..en beter nog de aller linkse poortjes met T en 30 km/h erboven.. dan kun je met 30 km/h doorrijden en piept hij en zie je verder de slagboom open gaan..Hij piept áltijd bij werking.
Maar bij de eerste poort kies je toch ook een poort met een t er boven?
Dank voor de tip.Zoals ik het begrijp betreft dit een doorlopend abonnement.Hoe kan ik me afmelden voor dit abonnement? Want dit is me niet helemaal duidelijk.
Nu zelfs gratishttps://www.fulli.com/nl/fulli-nomade-plus
Wij rijden niet vaak langs tolwegen. Win er te weinig bij tegenover de prijs en vaak staan juist daar de files en ben je dus even snel als langs de alternatieve wegen, heb je daar meer gezien en een pak minder frustratie. Ga daarom geen dergelijke batch nemen om een keer te gebruiken om de 6 a 7 jaar. Dus blij dat er ook nog alternatieve wegen zijn om te betalen.Ik spreek hier voor Frankrijk. Ik reken op voorhand altijd de verschillende opties uit. Mocht ik een dag winnen met de tol, zou ik het doen. Is het maar een paar uur, dan doe ik het niet. Kans is dan groot dat je die winst aan fille verliest. Op die twee uur doe je ook niet zoveel extra aan vakantiebeleving.