Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Waar zal ik mijn nieuwe Sunliner aanschaffen?  (gelezen 2780 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Olaf.N.

  • Gast
Waar zal ik mijn nieuwe Sunliner aanschaffen?
« Gepost op: januari 09, 2018, 09:32:14 pm »

Luitjes,

Na 2 jaar met een oude arizona op pad te zijn geweest, gaan we komende maand een sunliner model 2018 aanschaffen. Die keuze is na maanden onderzoek wel gemaakt. Dan resteert nu de vraag; Waar ga ik 'm aanschaffen?

Ik lees op dit boeiende forum dat er links en rechts bij recente aanschaffen toch wel wat wordt "weggegeven" en ik heb er een hekel aan om bij dit soort bedragen de vraagprijs te betalen. Ik heb bij de Wit het bal geopend en voorzichtig gepolst maar daar geeft men aan niets aan de prijs te kunnen doen, hoogstens iets met bonnen. Dat heb ik eerder gelezen en ik ben benieuwd of die toon verandert op het moment dat ik echt wil gaan aanschaffen. Misschien heeft recentelijk iemand van jullie deze route al afgelegd en kan hij mij op het juiste spoor van een aanbieder zetten. Uiteraard is service etc.ook van belang, maar het totaalplaatje moet kloppen, het gunnen moet van beide kanten komen zullen we maar zeggen. Locatie in Nederland maakt me niet uit, ik knal er wel heen als het de moeite waard is.

Alvast bedankt voor de tips!
Gelogd

Klapkuikuh

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 174
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
  • Het is binnen buiten dan warmer.
Re: Waar zal ik mijn nieuwe Sunliner aanschaffen?
« Reactie #1 Gepost op: januari 09, 2018, 09:52:23 pm »

Geen idee hoe het met de Sunliner zit, wij hebben een Cabanon Malawi 2.0 aangeschaft, 2018 model, zelfde verhaal. Korting middels bonnen. De prijs is overal hetzelfde.
Gelogd

Baze

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 88
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0 Royale
Re: Waar zal ik mijn nieuwe Sunliner aanschaffen?
« Reactie #2 Gepost op: januari 09, 2018, 10:13:10 pm »

Misschien kun je wat met de inruil doen. Wij konden ook niet handelen ofzo bij De Wit.

Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Waar zal ik mijn nieuwe Sunliner aanschaffen?
« Reactie #3 Gepost op: januari 09, 2018, 10:51:26 pm »

Via een korting op een beurs als caravana misschien?
Gelogd

Olaf.N.

  • Gast
Re: Waar zal ik mijn nieuwe Sunliner aanschaffen?
« Reactie #4 Gepost op: januari 10, 2018, 04:06:52 pm »

Klapkuikuh
Geen idee hoe het met de Sunliner zit, wij hebben een Cabanon Malawi 2.0 aangeschaft, 2018 model, zelfde verhaal. Korting middels bonnen. De prijs is overal hetzelfde.

Oke, Bonnen is op zich ook geen probleem want ik heb nog wel het eea aan te schaffen, kun je mij een richting geven van de waarde van de bonnen?
Gelogd

Famvanstroe

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 28
Re: Waar zal ik mijn nieuwe Sunliner aanschaffen?
« Reactie #5 Gepost op: januari 10, 2018, 04:48:08 pm »

Wij kunnen in februari onze cabanon malawi 2.0 ophalen bij pauw recreatie in Heerhugowaard ,wij vonden het en goede service en met praten kregen wij toch een best bedrag van de prijs ik ga niet vertellen hoe maar het schelde toch aardig wat .Nu afwachten hoe de aflevering gaat

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Gelogd

Klapkuikuh

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 174
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
  • Het is binnen buiten dan warmer.
Re: Waar zal ik mijn nieuwe Sunliner aanschaffen?
« Reactie #6 Gepost op: januari 11, 2018, 02:45:46 pm »

Klapkuikuh
Geen idee hoe het met de Sunliner zit, wij hebben een Cabanon Malawi 2.0 aangeschaft, 2018 model, zelfde verhaal. Korting middels bonnen. De prijs is overal hetzelfde.

Oke, Bonnen is op zich ook geen probleem want ik heb nog wel het eea aan te schaffen, kun je mij een richting geven van de waarde van de bonnen?

Nee nog niet, we handelen alles af bij de afname van de wagen. De korting is geregeld via korting die we krijgen bij aankopen van camping spullen daar. Fictieve bonnen dus.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Waar zal ik mijn nieuwe Sunliner aanschaffen?
« Reactie #7 Gepost op: januari 11, 2018, 04:26:32 pm »

Bij ons werd bij De Wit toen bijvoorbeeld de luifel met zijwanden gratis geleverd omdat we niets in te ruilen hadden. En we kregen korting omdat ze toen nog 3 exemplaren van het lopende model hadden terwijl de nieuwe modellen al bestelbaar waren.

Bij onze nieuwe vouwwagen (bij de VWS) kregen we gewoon korting op het totaalbedrag (ook geen inruil en model van het lopende jaar).
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal