Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: tips voor de herstvakantie Nederland  (gelezen 3077 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvonne01

  • Gast
tips voor de herstvakantie Nederland
« Gepost op: augustus 23, 2013, 07:38:45 pm »

We hebben de smaak dit jaar goed te pakken en willen als het weer het een beetje toelaat in de herfstvakantie nog even een weekje weg.
Heeft er iemand nog tips voor een leuke camping met binnen speel- en zwemgelegenheid??

Ben nu uitgekomen bij Beerse Bulten  ( lijkt ons voor herfstvakantie prima, anders wel erg groot....) en Rabbit hill maar misschien weet iemand nog een andere leuke camping
Gelogd

DannyST

  • Gast
Re: tips voor de herstvakantie Nederland
« Reactie #1 Gepost op: augustus 23, 2013, 08:09:07 pm »

http://www.beerzebulten.nl/nl/booking/map

inderdaad aan de grote kant... maar het lijkt mij een prima stekkie!
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2013, 08:27:58 pm door DannyST »
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: tips voor de herstvakantie Nederland
« Reactie #2 Gepost op: augustus 23, 2013, 09:40:01 pm »

Rabbit hill hebben wij 1 weekend gestaan in april. Zwembad binnen is wel leuk, maar geen echt groot subtropisch zwemparadijs. Onze mannen van 3 en 5 vonden de airtrampolines en de speeltuin erbij het leukste, binnen vonden ze ook leuk. Maar je moet er wel rekening mee houden dat als je een gewone plek kiest je helemaal achteraan op het park staat daar zouden wij de volgende keer niet meer voor kiezen.
Gelogd

Kuipje

  • Gast
Re: tips voor de herstvakantie Nederland
« Reactie #3 Gepost op: september 10, 2013, 09:48:53 pm »

Ik lees mee want we spelen met dezelfde gedachte en ook wij hebben Beerze bulten op het oog, door het binnenzwembad en de binnenspeeltuin. Maar ik vind ze vrij duur of hebben ze een mooie aanbieding voor de herfstvakantie?
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: tips voor de herstvakantie Nederland
« Reactie #4 Gepost op: september 11, 2013, 07:29:32 am »

Dit weekend weer naar Rabbit Hill geweest, mede vanwege het feit dat het zo lekker goedkoop is buiten het seizoen weet niet hoe duur het is in de herfstvakantie. We hebben nu om een plekje wat meer vooraan gekozen en dat is goed bevallen. De kids konden lekker zelf naar de grote speeltuin toen en wij konden lekker voor onze tent zitten. Het zwembad vonden ze ook gewelidig, maar het leukste van alles vonden ze de binnenspeeltuin.

Ik zag trouwens dat de sprookjescamping (daar willen onze mannen graag een keer naar toe vandaar) buiten het seizoen om ook niet zo duur was, maar weet niet wat de prijzen zijn in de herfstvakantie.
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: tips voor de herstvakantie Nederland
« Reactie #5 Gepost op: september 11, 2013, 07:58:14 am »

Ik hoorde ook dat het Sprookjescamping zo leuk is en volgens mij een binnen- en buitenzwembad enzo...

http://www.sprookjescamping.nl/kamperen

11/10 - 27/10
Herfstvakantie    ? 22,00 2p.    ? 25,50 3p.    ? 29,00 4p.   ? 3,50 ieder extra persoon.
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: tips voor de herstvakantie Nederland
« Reactie #6 Gepost op: september 11, 2013, 08:07:23 am »

Meteen ook maar even gekeken bij Rabbit Hill. Als wij daar met onze gezinnetje (2 volwassenen en 2 kids (3 en 5 jaar)) naar toe zouden gaan voor 1 week dan zijn we ongeveer 35 per nacht kwijt
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: tips voor de herstvakantie Nederland
« Reactie #7 Gepost op: september 11, 2013, 11:43:21 am »

Veel geld...
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: tips voor de herstvakantie Nederland
« Reactie #8 Gepost op: september 11, 2013, 11:47:50 am »

tja dat is zo maar in de echte vakantietijd betaal je ook flink. Afgelopen weekend hebben we voor 4 nachten 90 euro betaald inclusief reserveringskosten en voorkeursplaats. Dat vond ik nog wel meevallen.
Gelogd

gaaf

  • Gast
Re: tips voor de herstvakantie Nederland
« Reactie #9 Gepost op: september 11, 2013, 11:53:18 am »

Als je besluit om naar de Beerse Bulten te gaan krijg je zeker geen spijt. Toen wij begonnen met kamperen met een vouwwagen heb ik een rondgekeken naar een camping waar je ook bij slecht weer alle kanten op kan. Het kwam erop neer dat we dit 5 jaar hebben volgehouden omdat niet alleen de kinderen, maar wij het ook prima naar ons zin hadden. Wat voor ons belangrijk was is overdekt speelhol. Voldoende activiteiten ook voor volwassenen en niet onbelangrijk goed sanitair. Het is prijzig ja, maar daarin kan je zelf een keuze maken. Andere camping of bungalowpark..... Als je gaat doe Martijn de groeten van GAAF.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal