Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: primus  (gelezen 2799 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcel.s

  • Gast
primus
« Gepost op: juni 13, 2010, 10:56:06 pm »

http://www.primus.se/Templates/Pages/ProductSheet.aspx?ItemId=87684

met van die kleine gasflesjes, als de 2 pitjes me goed bevallen, koop ik deze ook  :)
en ze hebben er ook kachels van, 1 busje kost bij de action 1,12 ik moet nog even kijken hoe lang ik er mee kan doen. :)

http://www.primus.se/Templates/Pages/Default.aspx?SectionId=6720
Gelogd

muis

  • Gast
Re:primus
« Reactie #1 Gepost op: juni 13, 2010, 11:06:53 pm »

Gebruik je die dan naast je kooktoestel van Campingaz? Voor de kleine gasbusjes is het ook altijd handig om de aanbiedingen in de gaten te houden dan vind je ze ook nog wel goedkoper.
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:primus
« Reactie #2 Gepost op: juni 13, 2010, 11:16:18 pm »

ik heb geen camping gas toestel, ik heb 2 1 pitters, van de kijkshop :#
die dingen koken erg snel , 1tje met grilplaat.

http://www.kijkshop.nl/productafbeeldingen/kijkshop/groot/KS108606z/style-expedition-kooktoestel%2bgrillplaat-(108606).png
Gelogd

muis

  • Gast
Re:primus
« Reactie #3 Gepost op: juni 13, 2010, 11:19:44 pm »

Aha, dat is die met die slechte regelaar toch :J Ik dacht dat je  DEZE wilde kopen vandaar de verwarring aan mijn kant ;)

Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:primus
« Reactie #4 Gepost op: juni 14, 2010, 09:54:31 am »

slechte regelaar?, hij doet het hartstikke goed  :)

hij kookt het water lekker snel, bij de gewone gas fornuisjes zit je maar te wachten, bij deze moet ik opletten of hij niet al overkookt .
en hij is prima zachter te zetten.

dan vind ik de regelaars van cadac toch echt minder, dan sta je een half uur te draaien aan een knop, en gebeurd er weinig.
Gelogd

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re:primus
« Reactie #5 Gepost op: juni 14, 2010, 01:21:44 pm »

Marcel, hoe lang kun je koken op 1 zo'n bus gas op de Kijkshop-brander?
Laatst waren dergelijke branders bij de Action in de aanbieding en ze zijn bij de kampeerwinkels ook zo lekker goedkoop. We hadden er bijna een paar gekocht maar vroegen ons nog even af of ze dan niet héél duur zijn in het gasverbruik!

We koken nu op campingaz twisters, ook behoorlijk duur in het gasverbruik..en enge wankele pannendragers!
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

marcel.s

  • Gast
Re:primus
« Reactie #6 Gepost op: juni 14, 2010, 06:01:47 pm »

dat weet ik nog niet, iig volgens de gebruiksaanwijzing 2 uur op vol vermogen, maar dat doe je niet, je kookt en dan gaat hij lager , dus je kunt er lang mee doen.
de flesjes kun je bij action voor 1,12 kopen, dus dat is niet al te duur.

je kunt je eigen geen buil vallen om er 1 te kopen, campinggas verkoopt ze ook, bij de kampeerwinkel , maar de flesjes zijn dan 3 nog wat,dus die kun je dan beter bij de action kopen.

je kunt er ook gebruik van maken in de tuin met bbqen  voor saus of zo  I:
Gelogd

muis

  • Gast
Re:primus
« Reactie #7 Gepost op: juni 14, 2010, 10:58:43 pm »

 :# ik bedoelde de regelaar van het plaatje dat je op het klapweekend liet zien, die werkte toch niet zoals je wilde. Dat was dan dus de cadac?
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal