Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Achterlichten + wagenschort  (gelezen 4192 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linor

  • Gast
Achterlichten + wagenschort
« Gepost op: september 18, 2012, 05:09:10 pm »

Ik kijk erg uit naar de levering van mijn cocoon mtt met kyte keuken, echter, het wagenschort van groen zeil wat om de kyte keuken heen geplaatst wordt bevat gaten waar de achterlichten doorheen komen. Nu is dat een kwestie van smaak misschien, maar ik vind dat niet echt mooi. Bij de kyte zijn ze wel netjes weggewerkt. HK zelf geeft aan dat het om standaard onderdelen gaat dus dat het nou eenmaal zo is. Hebben jullie een idee hoe ik hier eenvoudig wat aan zou kunnen doen? Stuk groen zeil meevragen als ik de wagen ophaal en dan naar een zeilmaker ermee?
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Achterlichten + wagenschort
« Reactie #1 Gepost op: september 18, 2012, 06:46:08 pm »

zo'n gevoel had ik in het begin ook, echter stoort het absoluut niet meer bij ons. Op de laatste lokatie deze zomer heb ik hem er zelfs niet eens omheen gehad.
Met de lampjes er door hangt je schort wel een struk strakker.
Veel plezier alvast met jullie nieuwe trailer.
Gelogd
live life outdoors

mars

  • Gast
Re: Achterlichten + wagenschort
« Reactie #2 Gepost op: september 18, 2012, 07:37:24 pm »

Wij ervaren dit ook niet als storend.
Gelogd

Runningr

  • Gast
Re: Achterlichten + wagenschort
« Reactie #3 Gepost op: september 27, 2012, 10:15:06 am »

Wij vonden ook de Kyte uitvoering mooier dan de groene Cocoon hoes. Deze heeft echter wel een voordeel: het is zeil en dus makkelijker schoon te maken als je knoeit met koken!
Gelogd

Linor

  • Gast
Re: Achterlichten + wagenschort
« Reactie #4 Gepost op: september 27, 2012, 11:55:48 am »

Dat groen past op zich prima, 't zijn die grote rode dingen die dan ineens zo opvallen. Maargoed, ik zal 't eerst wel es aankijken, misschien valt het inderdaad wel mee .. En anders is d'r vast een zeilmaker die er wat mee kan.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Achterlichten + wagenschort
« Reactie #5 Gepost op: september 27, 2012, 12:30:02 pm »

ideetje:

Je vraagt gewoon bij HK om een stuk van dat spul. Dit spul laat zich erg goed lijmen.

Vervolgens maak je een snij-mal op basis van een achterlicht met bijv. een stuk papier. In het zeil snij je dit stuk uit inclusief kleine lijmvlakken (alsof je een half doosje maakt. Aan de achterzijde laat je ook flappen over waarmee je het geheel aan het bestaande schort vast maakt. deze flappen steken naar buiten. (het geheel lijkt nu op een mini opengevouwen kartonnen doos)

Deze opgevouwen doos voer je van binnenuit door het bestaande schort en lijm je aan de achterzijde (niet zichtkant) vast..

voila.. de achterlichten zijn netjes afgewerkt met het zelfde materiaal en in een paar uurtjes knutselen...

 
Gelogd

Linor

  • Gast
Re: Achterlichten + wagenschort
« Reactie #6 Gepost op: september 27, 2012, 12:57:43 pm »

Ik zal het morgen tijdens de opzet instructie es ff ter sprake brengen, zoveel zeil is er zowieso niet nodig, dat kan d'r vast wel vanaf ;)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal