Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Vuil op Kyte na kampeerweekend Ermelo  (gelezen 6651 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

familiespaans

  • Gast
Re: Vuil op Kyte na kampeerweekend Ermelo
« Reactie #15 Gepost op: augustus 06, 2012, 08:46:00 pm »

Wij hadden na 1 1/2 week kamperen aan het Idro meer onder bomen alle rode vlekken van rode besjes op onze Kyte.
Na op de volgende camping vol in de zon te staan waren alle vlekken binnen enkele dagen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Werkt geweldig, die natuurbleek!
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Vuil op Kyte na kampeerweekend Ermelo
« Reactie #16 Gepost op: augustus 12, 2012, 10:44:24 pm »

Hij is weer schoon. Goed gedaan HK! Zie foto.
Na thuiskomst opgezet en met de stofzuiger erover heen. Nu helemaal stof vrij. Kijken of we nog ergens een weekendje kunnen pakken. (foto is beetje groot, sorry)

Gelogd

uknowwho

  • Gast
Re: Vuil op Kyte na kampeerweekend Ermelo
« Reactie #17 Gepost op: augustus 13, 2012, 04:45:35 pm »

vorig jaar met onze jametic rondo vor het eerst weg en onder een bloesemboom gestaan....allemaal gele vlekken waar ik flink ziek van was maar met hemelvaart in Nederland waren deze alweer zo goed als weg. Dit jaar in Italie onder de olijfbomen op een stoffige camping gestaan....doek is na een paar druppels regen niet meer om aan te zien en ook ik hoop volgend jaar op twee goede Franse buien!
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Vuil op Kyte na kampeerweekend Ermelo
« Reactie #18 Gepost op: augustus 14, 2012, 08:13:57 am »

vorig jaar met onze jametic rondo vor het eerst weg en onder een bloesemboom gestaan....allemaal gele vlekken waar ik flink ziek van was maar met hemelvaart in Nederland waren deze alweer zo goed als weg. Dit jaar in Italie onder de olijfbomen op een stoffige camping gestaan....doek is na een paar druppels regen niet meer om aan te zien en ook ik hoop volgend jaar op twee goede Franse buien!
Daarom wil ik nooit onder bomen staan. Ook al spoelt het, meestal, weer schoon. Boompje naast de wagen geen probleem geeft genoeg schaduw en anders zetten we extra de tarp op.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Vuil op Kyte na kampeerweekend Ermelo
« Reactie #19 Gepost op: augustus 17, 2012, 09:14:08 pm »

Hij is weer schoon. Goed gedaan HK! Zie foto.
Na thuiskomst opgezet en met de stofzuiger erover heen. Nu helemaal stof vrij. Kijken of we nog ergens een weekendje kunnen pakken. (foto is beetje groot, sorry)

Wat heb je exact gedaan om hem weer schoon te krijgen? Alleen regen en zon?
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Vuil op Kyte na kampeerweekend Ermelo
« Reactie #20 Gepost op: augustus 18, 2012, 06:02:48 pm »

Een enkele regenbui, daarna zon. Ook hebben we wat ochtenddauw gehad. Zelf hebben we niets gedaan. Mede omdat HK aangaf dat ze wel erger gezien hebben. Thuis hebben we de Kyte gestofzuigd. Hadden we hier ergens gelezen.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal